La PAIX ?

AIRI ja ARTO

Olen varaamassa lommoo hoteli la paixista huhtikuun alussa,minkämoinen hotelli,tietääkö jokunen?

10

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamssu

suosittelen visusti selaamaan sivuja taaksepäin ja lukemaan ko. hotellia koskevat kommentit, samoin kuin finnmatkojakin....yhtään positiivista ei ole, on se kumma että muutaman euron takia pitää tuollainen loukko varata, tarjolla on todella hyviä hotellejakin. en todellakaan rupea tässä kertomaan paikasta, kaikki kirjoitukset löytyy kun vaivaa näkee. vertaa hintoja ja sitä mitäsiihen kuuluu, halpa hintalappu ei loppupelissä olekaan halpa. onnea kuitenkin yritykseen.

• Woman;))

Tottapa Hamssu kirjoittaa,en suosittele,parempia löytyy ja suurinpiirtein samalla hinnalla,mutta jos haluaa nks."punkkerimeininkiä" niin valinta La Paix oikea........

• Airi ja Arto
        Woman;)) kirjoitti:

Tottapa Hamssu kirjoittaa,en suosittele,parempia löytyy ja suurinpiirtein samalla hinnalla,mutta jos haluaa nks."punkkerimeininkiä" niin valinta La Paix oikea........

Onohan tuo residence hammamet keskustassa parreempi kuin la Paix??

• Woman;))
        Airi ja Arto kirjoitti:

Hotelli on aivan keskustassa,ranta kadun ylityksen päässä,ihan siisti paikka,vaatimattomat ranskalaiset parvekkeet omaava ja pikku keittiönurkan,kattoterassilla uima-allasosasto josta hulppeet näkymät merelle,sinne vaan ;))

Edullinen vaihtoehto,mutta parempi kuin La Paix.

• 1255
        Airi ja Arto kirjoitti:

Parempi kuin la paix,olen asunut pari kertaa.

• Iriiina
        1255 kirjoitti:

Parempi kuin la paix,olen asunut pari kertaa.

Ihan samaa mieltä,ei hullumpi paikka ja halpa,kaikki lähellä.

• OTTO 63
        Iriiina kirjoitti:

Ihan samaa mieltä,ei hullumpi paikka ja halpa,kaikki lähellä.

Residence Hammamet on valtion omistama hotelli.
        Henkilökuntaa ei niin paljon kuin yleensä muissa yksityisten/ketjujen hotelleissa,mutta muuten paikkana mukava,vaatimaton mutta ystävällinen henkilökunta ja pikkuruisessa keittiönurkassa voi keitellä kahvia ja tehdä aamupalaa,varustus ei tietenkään samaa kuin kotimaassamme.

Aurinkoista lomaa teille.

• FANI 15
        Woman;)) kirjoitti:

Hotelli on aivan keskustassa,ranta kadun ylityksen päässä,ihan siisti paikka,vaatimattomat ranskalaiset parvekkeet omaava ja pikku keittiönurkan,kattoterassilla uima-allasosasto josta hulppeet näkymät merelle,sinne vaan ;))

Edullinen vaihtoehto,mutta parempi kuin La Paix.

Hyvä vaihtoehto ja Hammametia suosittelen kaikille Aikuisille rauhaa ja hiljaisuutta kaipaaville,kuitenkin rantaa ja aurinkoa rakastaville,hyvä paikka :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60