Selvääkin selvempi todistus Arto Nybergin ohjelmassa, joka on nähtävillä Yle Arenalla. Mies kertoo antaneensa vankilassa elämänsä Jeesukselle. Tätä Jumalan lahjaa ei voi tehdä kukaan palstan vikoilijoista tai kyyniköistä tyhjäksi. Ehkä hän ei ole profeetta Elian kaltainen, ei halua ollakaan. Jukka palvelee omilla kyvyillään Jumalaa. 20.2.2011 on Helsingin Siion seurakunnassa ensilevyn julkistamistilaisuus. Kitaraa Tolonen ei pysty enään samalla tavalla soittamaan nivelsairauden tähden. Pianoa kylläkin. Tolonen kiittää ohjelmassa kaikkia esirukoilijoita.
Kiitos Jeesus kun pelastit kitaralegenda Jukka Tolosen!
Jukka Tolonen on uskossa!
22
769
Vastaukset
- hätä ei lue lakia
Päätyykö Helluntailaiseksi muuten kuin raskaita syntejä ja rikoksia tekemällä.Se taitaa olla pääsyvaatimus helluntailaisuuteen tämä Jumalaton elämä ja sitten kun lopulta tulee hätä ja ollaan selkä seinää vasten kontataan seurakunnan helmoihin ja aletaan leikkiä armon saaneita pyhiä.Ainut hyvä asia siinä on jos alkaa kunnioittamaan maallisia lakeja ja toisia ihmisiä.
- kaikkia niitä on
En tiedä onko muusikko Tolonen helluntailainen vai ei, mutta onko se sinulta pois jos joku saa syntinsä anteeksi? Sinä olet syntinen, oletko saanut syntisi anteeksi ja syntyä uudesti ylhäältä? Ellet, et pääse taivaaseen.
- hätä ei lue lakia
kaikkia niitä on kirjoitti:
En tiedä onko muusikko Tolonen helluntailainen vai ei, mutta onko se sinulta pois jos joku saa syntinsä anteeksi? Sinä olet syntinen, oletko saanut syntisi anteeksi ja syntyä uudesti ylhäältä? Ellet, et pääse taivaaseen.
Aivan samalla lailla olen saanut anteeksi niinkuin kaikki muutkin mutta sillä erolla etten ole koskaan tehnyt rikoksia tai harrastanut paheita joita olisi tarvinnut maallisissa oikeuslaitoksissa maksaa.Muuten olen samanlainen syntinen niinkuin jokainen uskova.Olen vain kuullut ja tiedänkin tapauksia että Helluntailaisuudessa on paljon maallisia lakeja rikkoneita ja vankiloita kolunneita ja kaikkia paheita harrastaneita.Onkohan uskoontulo muuttanut heitä vai vieläkö paheita harrastetaan.
hätä ei lue lakia kirjoitti:
Aivan samalla lailla olen saanut anteeksi niinkuin kaikki muutkin mutta sillä erolla etten ole koskaan tehnyt rikoksia tai harrastanut paheita joita olisi tarvinnut maallisissa oikeuslaitoksissa maksaa.Muuten olen samanlainen syntinen niinkuin jokainen uskova.Olen vain kuullut ja tiedänkin tapauksia että Helluntailaisuudessa on paljon maallisia lakeja rikkoneita ja vankiloita kolunneita ja kaikkia paheita harrastaneita.Onkohan uskoontulo muuttanut heitä vai vieläkö paheita harrastetaan.
Kun "kurja syntinen tulee kohdanksi Elävän Vapahtajan ja lunastajan,siinä jäävät viinat ja rikokset pois..ym...ja terveet ja omasta mielestä kunnolliset ihmiset eivät omasta mieleestä tarvitse pelastusta..
- etelän hedelmä
aksu521 kirjoitti:
Kun "kurja syntinen tulee kohdanksi Elävän Vapahtajan ja lunastajan,siinä jäävät viinat ja rikokset pois..ym...ja terveet ja omasta mielestä kunnolliset ihmiset eivät omasta mieleestä tarvitse pelastusta..
Synti erottaa Jumalasta, olipa se millainen tahansa. Sinun viestilläsi on ero tuohon toiseen, joka pitää itseään muita parempana.
- Raamatusta:
Raamatussa kerrotaan monista Jumalalta armon saaneista rikollisista. Mooses oli murhamies, Daavit huorintekijä ja murhamies, Paavali seurakunnan vainooja ja murhamies. Näillä kaikilla on ollut merkittävä osa Jumalan palvelijoina ja Raamatun kirjoittajina.
Ei ole maailman meno muuttunut. Jumala nostaa yhä syntisiä palvelemaan häntä. - hätä ei lue lakia
Raamatusta: kirjoitti:
Raamatussa kerrotaan monista Jumalalta armon saaneista rikollisista. Mooses oli murhamies, Daavit huorintekijä ja murhamies, Paavali seurakunnan vainooja ja murhamies. Näillä kaikilla on ollut merkittävä osa Jumalan palvelijoina ja Raamatun kirjoittajina.
Ei ole maailman meno muuttunut. Jumala nostaa yhä syntisiä palvelemaan häntä.Enkö tehnyt selväksi sen viestissäni että KAIKKI OVAT SYNTISIÄ ja tarvitsevat pelastusta?
- huomenna joo
Enkö tehnyt selväksi sen viestissäni että KAIKKI OVAT SYNTISIÄ ja tarvitsevat pelastusta?
Olet siivosyntinen ja armosta saat palastuksen, jos otat vastaan sen.
Onnea! huomenna joo kirjoitti:
Olet siivosyntinen ja armosta saat palastuksen, jos otat vastaan sen.
Onnea!...pääsevät helvetin uloimpaan, lievimpään kerrokseen, jossa olo on vähiten ankea ja ajoittain jopa ihan lokoisa...
Kehoitamme kaikkia ei-uskovaisia pysymään siivosyntisinä...:O)- hätä ei lue lakia
KTS kirjoitti:
...pääsevät helvetin uloimpaan, lievimpään kerrokseen, jossa olo on vähiten ankea ja ajoittain jopa ihan lokoisa...
Kehoitamme kaikkia ei-uskovaisia pysymään siivosyntisinä...:O)Mikä on " siivosyntinen"? Sellainenko joka ei halua itselleen ja läheisilleen surua ja onnettomuutta ja joka kantaa vastuun itsensä lisäksi myös muista.Onko pakko olla rikollinen, itsekäs ja muista piittaamaton.Vain tällainen henkilö puolustelee samanmielisten tekoja ja tekemättä jättämisiä.Kumpaan joukkoon kuulut, pahan puolustajiinko? Valinta on sinun.
- nutinax
Alhainen kommentti. Alhainen
Ja helluntailainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella ihan samoin kuin ateisti ja pilkkaaja. - ohikulkija vaan
nutinax kirjoitti:
Alhainen kommentti. Alhainen
Ja helluntailainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella ihan samoin kuin ateisti ja pilkkaaja./Alhainen kommentti/ Mikä niin?
- joku vaan
Raamattu jo tuntee julkkisten mainosarvon. Ei kaikki heitä ole opettajia eikä evankelistoja, mutta todistusarvoa heillä on.
- ähpuh
15 sekuntia riitti tälläkin palstalla. Jos henkinen elämä olisi vain tätä, ei tätä jaksais erkkikään.
- tavallinen vaan
Olit kauemmin kuin 15 sekuntia.
- Smok
tavallinen vaan kirjoitti:
Olit kauemmin kuin 15 sekuntia.
http://www.youtube.com/watch?v=rtHhrxp01Jc
Voiko Jeesuksesta räpätä? - JuudanLeijona
Smok kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=rtHhrxp01Jc
Voiko Jeesuksesta räpätä?tolosen uusi virsilevy on hyvää kamaa eikä sitä tarvitse todellakaan hävetä. äijän karhea vokaali toimii körttivirsissä unplugged bändin kera mainiosti ja välillä kuulee tytön laulua myös.
mutta hieno levy! - tolonen on pro
JuudanLeijona kirjoitti:
tolosen uusi virsilevy on hyvää kamaa eikä sitä tarvitse todellakaan hävetä. äijän karhea vokaali toimii körttivirsissä unplugged bändin kera mainiosti ja välillä kuulee tytön laulua myös.
mutta hieno levy!Jukka Tolosen virsi 400 täällä, ei mitään helluntaihumppaa onneksi vaan pro-tason kamaa hifisaundeilla!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=itl8uDVBr8g tolonen on pro kirjoitti:
Jukka Tolosen virsi 400 täällä, ei mitään helluntaihumppaa onneksi vaan pro-tason kamaa hifisaundeilla!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=itl8uDVBr8gTolonen! Ex-progehippi pistää tulemaan jykevää körttivirttä. Hänen uskoon tuloaan tarkemmin tuntematta ihmetyttää vain se, miksi hän julkaisee körttivirsiä nimenomaan helluntaiseurakunnassa eikä esim. körttien herättäjäjuhlilla?
Yhtäkaikki, tässä oli aika paljon samaa tunnelmaa kuin Tolosen soolourallaan julkaisemissa levyissä. Kyllä miehen otteen yhä tunnistaa. Lähinnä tulevat mieleen Hysterica-levyn loistavat kappaleet.
Jukka soitti sellissään kitaralla ja lauloi kaksi-kolme kertaa virsikirjan läpi ja se pikku hiljaa mursi entisen linnan gundin , joten Jeesus pääsi vaikuttamaan Uskon ja johti Jukan oikealle tielle, tielle jota Jeesus on jo astellut. Kiitos elävälle Jeesukselle !
- Tsempaten
Olen todella iloinen Jukan puolesta. Hänen uskoontulonsa puhuttelee varmasti monia muusikoita ja hänen entisiä ihailijoitaan. Tovottavasti hänen uskonsa saa lujittua ja kasvaa Herrassa että se kestää seurakunnan ei aina niin helläkätisessä pyörityksessä. Siunausta hänelle.
- DoctorT
Jukka Tolosessa näkyy kirkkaasti se, mitä ristin työ aikaan saa! Kristuksen muuttavan voiman lopputulos on muuttunut, armahdettu ja pelastettu ihminen.
Ainut mitä pelkään ja olen pelännut, helluntailiikkeen lypsymeininki. Otetaan julkisuusarvo ja unohdetaan ihminen tarpeineen. Tätä pelkään, todella. Esimerkkejä nimittäin on.
Toivon, että Tolonen on perehtynyt Sanaan ja antanut juurten painua syvälle. Tekee tarvittaessa kuten Viktror Klimenko, otti hajuraon kun liikkeen taloudellinen kuppaus alkoi olla räikeintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164