Tätä meillä harrastetaan. Annan oikein lujilla lyönneillä pitkällä nahkaremmillä (joka on taitettu kaksinkerroin) tai sitten kevyellä ratsupiiskalla.
Joskus päästän helpommalla ja annan vain vitsalla.
Moniko mies nauttii, että nainen ensin sitoo ja piiskaa ja sitten alkaa puuhailemaan?
Mikä piiskaamisessa naisen antamana viehättää?
Piiskaaminen naisen antamana
7
2494
Vastaukset
vaan alkaa puuhailla.
Suomen kielessä alkaa-verbiä seuraava verbi on aina infinitiivissä.
Pitäisi kaiketi ajaa piiskalla oppia päähäsi.- """".....
millään pienellä kielioppivirheellä on.. No, jos on pilkunnussija.
Kiva, että luit tekstin loppuun asti. - piiskalla nussittua?
"aloittaa puuhailun/puuhailla"
- SamiJuha.
piiskalla nussittua? kirjoitti:
"aloittaa puuhailun/puuhailla"
"Puuhailun" on substantiivi. "Puuhailla" on verbi.
Toivottavasti havaitset eron.
- DjanneQ
Nautinto tulee juuri siitä alistetuksi tulemisesta, että on täysin naisen armoilla.
Sitominen ja piiskaus ovat vain pieni , mutta tietenkin tärkeä osa tätä - siihen voi kuulua niin paljon muutakin,
esim palvelua kaikin tavoin.
Kyllä jämeräotteisen naisen alaisuudessa oleminen on todellinen nautinto, valitettavan harvoin vaan pääsee
olemaan. - masokistimies
Minä olen 50 v mies joka halua löytä minulle nainen 24/7 suhdetta joka alistaa ja nöyryyttää minua joka päivää,annaa minulle piiskaa ja muuta kivaa
- mies 39v
Vaimo sitoo ja piiskaa mua ihan liian harvoin, mutta kyllä tekee gutaa kun sille päälle sattuu. Yleensä hän laittaa mulle pallosuukapulan, jotta en pidä liikaa meteliä ja herätä yläkerrassa nukkuvia muksuja. Joskus sitoo köysiin ja joskus vaan komentaa kontalleen otsa maahan ja perse pystyyn. Ihan kunnon ratsupiiskalla antaa paukkua takalistoon ja myös reisille, munille ja jalkapohjiin. Vaimo lyö aina todella kovaa ja jäljet ovat sen mukaiset. Toisaalta nautin niin paljon, etten edes tajuaisi kuinka punajuovikas takamukseni on käsittelyn jäljiltä, ellei vaimoni aina välillä ottaisi kuvia kättensä (tai piiskansa) työn tuloksista. Toisaalta vaimonikin nauttii piiskan antamisesta, mutta harmittelee joskus kätensä kipeytyvän touhusta. Yleensä piiskasessiota seuraa ankara mulkun tallomis, puristelu ja vääntely hetki, jonka jälkeen siirrytään pimpsan nuolentaan tai naamalla istumiseen. Joskus tätä seuraa vielä orjan sidonta ja mulkun ratsastus, mutta useimmiten vaimolle riittää pelkkä kielihoito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854