Alanyassa käyneet!

ullavanmafia

Heippandeera si vaa! Kaikki Alanyassa/lähistöllä oleilleet, oon tuosa ens kesäkuusa sinne menosa ja haluisin tietää vähän hintatasoo?
Eli siis, paljoko pitäs ottaa käyttörahaa (Hotellissa All inclusive, eli ruokakuluja ei pahemmi oo.) viikon matkalle? Tällä hetkellä 110 euroo, ei tietenkää riitä, joten siinä 250-300 ois tarkotus saaha, riittävääkö?
Ja vielä vähän merkkituotteista. Tavotteena ois löytää ainaki yks Ed Hardyn vaate, mitä maksaa? Ja mistä päin löytäs? Saako Alanyasta/lähistöltä Converseja? Siis iha niitä perusmallisia tennareita. Missä väreissä kenties on näkyny, mitä hintaluokkaa? Jos oikee halapoja ovat, toisin 2 paria Suomeen. Mistä päin Converseja pitäs katella?
Niin, ja sitä sanotaa, että Turkissa kuuluu tinkiä. Mite se pitää hoitaa? Kehtaako 30 € maksavan tuotteen tinkiä alle kahteenkymppiin tms?

15

2343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+10

Heippa vaan! jos meinaat vaan ostaa kyseiset tuotteet mitä "ilmoitit" niin kyllä sitten riittää, alanyassakin on kuitenkin hinnat noussut jonkun verran kun turismia löytyy.. edhardyä löytyy kyllä vaikka mitä, itse olin halvimmillani ostanut hupparin ni tais olla 10e luokkaa, riippuu tietysti paikasta ja kuinka paljon ostaa kerralla.. conversejakin löytyy mutta ei ole aitoja viimeks oli ainakin melkein kaikkia
      mahollisia värejä tarjolla.. en osaa sanoa minkä verran maksaa kun en ole ostanu..
      jos meinaat juoda niin sitten pudjettisi taitaa olla aika tiukilla, itselläni on yleensä viikon matkalle 500e ylöspäin ennemmin liikaa kun liian vähän..
      jos myyjä antaa hinnaksi esim sen 30e tuotteelle siitä tiputat automaattisesti hinnan hiukan alle puoleen ja siitä sitte alette tekeen kauppoja! Kaikkia tuotteita kyllä löytää basaarialueelta..

• Kiitoksia tiedoista. Huomaako niistä Converseista mitenkää että ovat feikkejä? Siis puuttuuko niistä se merkki mikä on aidoissa, vai voiko mistään huomata että se on feikkituote? Juominen ei ole suunnitelmissa, koska oon 16 :D Tietenki siellä ois ikää mennä baariin, mutta kun mukana on äiti, mummu, kummitäti, sisko ja 2 serkkua, niin ei oikee onnistu. Eli onko tää 250-300 riittävä, kun baareilu jää väliin?

• 1+4
        ullavanmafia kirjoitti:

Kiitoksia tiedoista. Huomaako niistä Converseista mitenkää että ovat feikkejä? Siis puuttuuko niistä se merkki mikä on aidoissa, vai voiko mistään huomata että se on feikkituote? Juominen ei ole suunnitelmissa, koska oon 16 :D Tietenki siellä ois ikää mennä baariin, mutta kun mukana on äiti, mummu, kummitäti, sisko ja 2 serkkua, niin ei oikee onnistu. Eli onko tää 250-300 riittävä, kun baareilu jää väliin?

Ei nistä huomaa ja merkkikin kyllä ihan löytyy ja on aidonnäköinen että ei muuta kun ostoksille.. :D tavaraa tulet varmasti löytämään, ai anteeksi.! kyllä sä tuolla raha summalla saat ihan kivasta uutta vaatetusta itsellesi!

• sanna9876

Merkkituotteet täällä Turkissa on lähes samaa hintatasoa kuin Suomessa, jotkut jopa kalliimpia. Feikit on sitte eriasia. Talvikenkiä ei täältä kannata ostaa, eivät yleensä kestä Suomen talvea. Kaikissa basaareissa ja markkinoilla pitää tinkiä eikä koskaan maksaa sitä mitä ensin pyydetään. Hyvä keino on se että kun hinta ei enää putoa ni sanoo vaan kiitos ja näkemiin ni kummasti tulee vielä uusi tarjous. Äläkä mene sihen lankaan et kauppiaat antavat just sulle sen parhaan tarjouksen, tyyliin...VAIN suomalaiselle :)
      Hyvää matkaa ja tee hyviä ostoksia!

• Jos niistä feikeistä ei kerran huomaa että ne feikkejä on, nii sitte voin kyllä niitä ostaa, varsinki jos halavalla saa. :D
        Ja kiitos vielä noista tinkimisvinkeistä. Sen jo tiesin, että se "vain suomalaiselle paras tarjous" ei oikeesti meinaa mitää, että kaikki muutki saa sen saman tarjouksen.

• sanna9876
        ullavanmafia kirjoitti:

Jos niistä feikeistä ei kerran huomaa että ne feikkejä on, nii sitte voin kyllä niitä ostaa, varsinki jos halavalla saa. :D
        Ja kiitos vielä noista tinkimisvinkeistä. Sen jo tiesin, että se "vain suomalaiselle paras tarjous" ei oikeesti meinaa mitää, että kaikki muutki saa sen saman tarjouksen.

Tänään keskustassa käydessäni katselin niitten tossujen hintoja. Aidot lyhytvartiset 95TL, pitkävartiset alkaen 110TL. Feikit Kiinassa valmistetut 10-20TL, Turkissa tehdyt 40-50TL. Kiinalaisissa käytetty muovia, turkkilaisissa kumia. Huomaat kyllä eron kun otat tossut käteen ja vielä paremmin kun laitat toiseen jalkaan kiinalaisen ja toiseen turkkilaisen. Kiinalaiseen on painettu Converse-merkki ja turkkilaiseen ommeltu. Molemmista huomaa että on feikit jos tarkemmin merkkiä katsoo. Kiinalaisissa se varpaiden päällä oleva "muovinpala" on huomattavan iso. Turkkilaisissa lähes samaa luokkaa kuin aidoissa. Joten, vertaile niitä ennen kuin ostat. Nämä hinnat ovat Antalyassa ja ilman tinkimistä. Ihan normaalissa pienemmässä putiikissakin voi hinnasta neuvotella, ei vain basaareissa :)

• sanna9876 kirjoitti:

Tänään keskustassa käydessäni katselin niitten tossujen hintoja. Aidot lyhytvartiset 95TL, pitkävartiset alkaen 110TL. Feikit Kiinassa valmistetut 10-20TL, Turkissa tehdyt 40-50TL. Kiinalaisissa käytetty muovia, turkkilaisissa kumia. Huomaat kyllä eron kun otat tossut käteen ja vielä paremmin kun laitat toiseen jalkaan kiinalaisen ja toiseen turkkilaisen. Kiinalaiseen on painettu Converse-merkki ja turkkilaiseen ommeltu. Molemmista huomaa että on feikit jos tarkemmin merkkiä katsoo. Kiinalaisissa se varpaiden päällä oleva "muovinpala" on huomattavan iso. Turkkilaisissa lähes samaa luokkaa kuin aidoissa. Joten, vertaile niitä ennen kuin ostat. Nämä hinnat ovat Antalyassa ja ilman tinkimistä. Ihan normaalissa pienemmässä putiikissakin voi hinnasta neuvotella, ei vain basaareissa :)

Kiitos tästä vastauksesta. :) Varmaan ostan sitte joko aidot, tai Turkissa tehdyt, ei oikee kuulosta hyvältä noi kiinalaiset.

• feikkikengät
        ullavanmafia kirjoitti:

Kiitos tästä vastauksesta. :) Varmaan ostan sitte joko aidot, tai Turkissa tehdyt, ei oikee kuulosta hyvältä noi kiinalaiset.

Nuo Turkissa tehdyt feikit on ainakin UGGin bootseissa ihan loistokamaa. Itsellä on sellaiset ja ei aidosta erota. Tämä nyt ei liity mitenkään Converseihin mutta Turkissa tehty piraatti on siis yllättävän hyvälaatuista =)

• feikki83
        feikkikengät kirjoitti:

Nuo Turkissa tehdyt feikit on ainakin UGGin bootseissa ihan loistokamaa. Itsellä on sellaiset ja ei aidosta erota. Tämä nyt ei liity mitenkään Converseihin mutta Turkissa tehty piraatti on siis yllättävän hyvälaatuista =)

minä olin alanyassa ekaa kertaa vuonna 07 ja tinkasin ihan sikana vaatteita hajuvesiä ym JA ne vaatteet ovat vieläkin ehjiä :) eli hyvääkin feikkiä on olemassa kun vähän katsoo minne menee ja mistä ostaa :) lokakuussa menemme taas ja aioin tinkiä itselleni ja lapsilleni vaatekomerot uusiksi :)

• sartza84

sen verran kaksi kertaa turkissa käyneenä, haluan kommentoida että minua ja miestäni luultiin tanskalaisiksi yhdessä liikkeessä ja oli niin tylyä kohtelua, mutta kun kuulivat että olemme suomesta johan alkoi paukkua hinnat alas päin, katos fakta on se että suomalaisilla on hyvä maine. sitä en tiedä miksi luulivat tanskalaisiksi koska jopa kentälle ja muuallakin luultin meitä paikallisiksi. tummat piirteet ja paljon oltiin matkusteltu sinä kesänä niin olimme hyvin ruskeitä myös ;) että hyvää matkaa ja muista sanoa suomesta olevasi. feikkituotteista sen verran että moni kakku päältä kaunis. ostin konvercen kengät 50 euroo makso ja kuukauden kuluttua pohjat irtoili , oli jo tingittykin puoleen... sandaalit suomalaiseen jalan muotoon ihanan tuntusia mutta lötkistyy ja hiostuttaa! ei muuta ku ecco kengät jalakaan =);)

• sanna9876

Feikeistä maksoit 50 EUROA ja olit jo puolet tingannu pois? Täältähän saa aitoja sihen hintaan. Paljos ne Suomessa maksaa?

• Conversejen keräiliä

Olen kuullut tässä joltakin, että converset olis jotain 13euroa Turkissa! Ihan hyviä ovat! Serkullani on ja ne on ihan aidon näköset!

• Laura#3

Ne on ihan oikeestikkin tota!

• Ai, että muutama satanen? Meillä meni all inclusive-hotellissa tuhat euroa kahdessa viikossa kahdelle hengelle, emmekä käyneet kuin parilla halvalla retkellä ja ruokailimme sekä joimme hotellissa eli kyllä sitä rahaa menee ihan kivasti, kun ei se Alanya enää mikään halppismesta ole.

• Tûgyl Kûlli

Ma olla halpa.

Jos sa olla hyva peppu hyva tiisi ja nuori, ilmanen muna.

Jos laski, ei paha hinta sillonkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      127
      3565
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2366
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1473
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1438
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe