http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/02/merirosvot_kaappasivat_oljytankkerin_2351711.html
Tällainen toiminta on ihan yes. Ahneet länsimaiset ihmisporsaat saavat ansionsa mukaan. Ihan samalla tavalla ahne suomalainen metsästäjäihmisporsas joutaisi petojen raatelemaksi. Luonnonraiskaajat ansaitsevatkin kovaa kohtelua. Toivottavasti merirosvot saavat ansaitsemansa mahdollisimman suuret lunnasrahat näistä surkeista porsaista.
Hyvä uljaat merirosvot!
9
356
Vastaukset
- metsästys&kalastus
Turha sun ääliön on koittaa taas tähänkin metsästäjiä sekoittaa...
Itse tykkään siksi noista somalian merirosvoista koska ovat parantaneet paikallisten kalastajien mahdollisuuksia elättää itsensä omalla työllään (kalastuksella) kun suuret ulkomaiset/ monikansalliset kalastusalukset eivät merirosvojen pelossaan ole uskaltautuneet enää niille vesille.
Siis jos pystyvät siellä elättämään itsensä, niin ei ole niin kova hinku tulla tänne...
Toivoisin myös että ne merirosvot saisivat suomen valtion lähettämän ja meidän rahoillamme kustantaman sotalaivan upotettua... - bensan hinnassa,
mäntti.
- asdfasdfasdfasdfgerq
Nyt kun täällä on kylmä niin me ihmisporsaat voitais lähteä ammuskelemaan merirosvoja pohjanmaa laivalle heh heh
Taitaa tuo susipersiitikko olla köyhä poju kun noin meitä rahakkaita välineurheilijoita vihaa ja öljytankkereilla. Susipersenaamaa ärsyttä oma köyhyytensä maksankin osuuteni tässä asiassa. Kyseiset merirosvot ovat kuin nykyajan Robin Hoodeja ja fiksu osallistuukin mukisematta näihin talkoisiin.
- susianalyytikko.
kun olin nuori, nussin niin susia, karhuja, koiria, kaloja kuin sikojakin. Pidän merirosvoista kun saan heiltä joka kuukausi koirien pippeleiden kuvia. Ja minulla on sen verran rahaa että minulla on varaa ostaa ontto muovisusi, jonka sisälle menen ja saan urossuden kanssa pitää hauskaa, kun porasin muovisuteen reijän perseen kohdalle. Tiedätte varmaan miten sitten käy.
- tämä oli kyllä
päivän helmi!
- Süsianalyytikko
Sutta pantaessa kannatan itse lähetyssaarnaaja-asentoa ettei tarvitse suudellessa välillä vetää ulos !
- naureskelen taas
Ja edelleenkin suitsutusta Tunisian pojille jotka potkivat taannoin metsästäjätolloja päähän keskellä katua! Niin sitä pitää. Juuri sellaisia maahanmuuttajia me tarvitsemme, jotka panevat punaniskaa turpaan että soi. Ei tarvitse valkoisen miehen käsiään liata punaniskan hikeen ja ties mihin eritteisiin.
- jerkeletto
vaiko oletko taas sortunut nuolemaan oma persettäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763