Ei ole kuulunut mitään Annan maailmanvalloituksesta. Miten mahtaa edetä? Onko jo Ameriikat valloitettu? Entäs Kiina ja Jaappani? Portugalissa nyt kai kumminkin on listaykkösenä heilunut jo pitkään, eiköstä? Anna oli kyllä tosi nätti telkkarissa ja flirttaili ihanasti Remun ja Janne Katajan kanssa. Niin viisas nuori nainen muutenkin.
Onko Englanti valloitettu?
HeViGoottleri-Anna
4
345
Vastaukset
- nyt todella niin
rahaa ei se jouda turhia lörpöttelee , varsinkaan noille kateellisille niitä näkyy piisaavan . mutta hei viha ja rakkaus kulkee niin käsikädessä kuin vain olla voi .
- annuman
pyörii patukkamainos teeveessä. :)
- ::::
Sähän sen tiedät.:D
- entinen anna fani
Anna ei tuu ikinä menestymään maailmalla, koska ulkomailla tollasta musiikkia tehään paremmin kun miten anna tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339