hande vaan tuolta viiskymppistä. Sopiikohan tänne kirjoitella, kun tuo meijän sefu tahtoo poistaa kaikki jutskat, meitä on monta.
Päivää ja anteeksi
73
3647
Vastaukset
- saimander*
palstalle viisikymppisetkin. Mutta älä tule puhumaan politiikasta eikä uskonnoistakaan, sillä ne aiheet eivät palstalaisia kiinnosta. Varsinkin eri uskontoihin liittyvät asiallisetkin viestit poistetaan hyvin nopeasti.
- Kunusvekkula
tykkää puhua vaan pillu- ja kullijuttuja. Hymenestä pari päivää sitten haasteli 5-kymppisissä kun siellä viimeksi kävin:))
- nice !
Kunusvekkula kirjoitti:
tykkää puhua vaan pillu- ja kullijuttuja. Hymenestä pari päivää sitten haasteli 5-kymppisissä kun siellä viimeksi kävin:))
palstakin osansa pillu ja harmaakarvajutuista.
Hienoa!
- dadadadaddddddddda
asiallista tekstiä, jos totuudessa halutaan pysyä.
Voi kukin miettiä, mitä on kirjoittanut.
Tai laittaa muistiin, ett'ä muistaisi seuraavanakin päivänä. - k/k
Kirjoittelekkin sil jospa ne unohtais meiät muut joita on pikkasen moitittu.
Palsta kuulema vallattiin ja pois käskivät ,minäki verenhimonen kuulema.vähän pelottavan näköinen ja vielä jos kourassa on se amerikkalainen vasara, niin johan pelottaakin.
Mutta mieti mitä hande tarkoittaa, kun sanoi, että "meitä on monta", onks hän jotenkin useammasta koottu?- ;))
Anceli kirjoitti:
vähän pelottavan näköinen ja vielä jos kourassa on se amerikkalainen vasara, niin johan pelottaakin.
Mutta mieti mitä hande tarkoittaa, kun sanoi, että "meitä on monta", onks hän jotenkin useammasta koottu?jälkeläinen, "Me NIKOLAI Toinen, Jumalan Armosta, koko Venäjänmaan Keisari ja Itsevaltias"?
:))))) - kednah
Anceli kirjoitti:
vähän pelottavan näköinen ja vielä jos kourassa on se amerikkalainen vasara, niin johan pelottaakin.
Mutta mieti mitä hande tarkoittaa, kun sanoi, että "meitä on monta", onks hän jotenkin useammasta koottu?Friidu ja mie ainakin. Yleensäkin sefiffin liiallinen poistopolitiikka alkaa ärsyttää.
Vähä niinku Egyptissä... ;)) kirjoitti:
jälkeläinen, "Me NIKOLAI Toinen, Jumalan Armosta, koko Venäjänmaan Keisari ja Itsevaltias"?
:)))))pitääköhän varmuuden vuoksi niiata samalla, kun vastaa hänelle. =))
kednah kirjoitti:
Friidu ja mie ainakin. Yleensäkin sefiffin liiallinen poistopolitiikka alkaa ärsyttää.
Vähä niinku Egyptissä...taitaa jo tällä palstalla joskus käydäkin.
Eikös siellä eilen ollut sun aloituksessas melkoinen vauhti päällä, ihan hyvä, että poistettiin.
Minäkin sain osani vaikken ollut paikallakaan.- frigunaSKIGUNA
kednah kirjoitti:
Friidu ja mie ainakin. Yleensäkin sefiffin liiallinen poistopolitiikka alkaa ärsyttää.
Vähä niinku Egyptissä...mieti, miksi juuri sinun tekstejäsi poistetaan? Minun ei ikinä.
- ööööööööööö
Anceli kirjoitti:
taitaa jo tällä palstalla joskus käydäkin.
Eikös siellä eilen ollut sun aloituksessas melkoinen vauhti päällä, ihan hyvä, että poistettiin.
Minäkin sain osani vaikken ollut paikallakaan.ei ole itkun paikka, jos seriffi noudattaa sääntöjä. Minä ainakin muistan mainiosti eilisetkin kirjoitukset.
Muistaakohan jokainen? ööööööööööö kirjoitti:
ei ole itkun paikka, jos seriffi noudattaa sääntöjä. Minä ainakin muistan mainiosti eilisetkin kirjoitukset.
Muistaakohan jokainen?ja niitä pitää noudattaa.
En ehtinyt lukemaan juuri mitään, tähdet kertoivat, että minut mainittiin valheiden myötä.
Ne tiedot kävin oikaisemassa ja sitten se jo menikin koko aloitus.
Voi olla etteivät kaikki muista kaikkea.- kednah
Anceli kirjoitti:
taitaa jo tällä palstalla joskus käydäkin.
Minäkin sain osani vaikken ollut paikallakaan.Ainahansitä on vauhti piällä. Anteeksi heti, mie oon Karjalan poikii, ja puhun silleen ja ihan mitä sattuu.
- kednah
frigunaSKIGUNA kirjoitti:
mieti, miksi juuri sinun tekstejäsi poistetaan? Minun ei ikinä.
Koska kirjoitat harvakseltaan, mie vähän turhan usein. Katos kusipäät leimataan.
Ja erityisen kusipäät poistetaan... kednah kirjoitti:
Ainahansitä on vauhti piällä. Anteeksi heti, mie oon Karjalan poikii, ja puhun silleen ja ihan mitä sattuu.
jotka enemmän puhetta pitivät, sinähän olet rauhallinen poika. :)
Mie oon Karjalan tyttöi ja puhun aina ihan pelkkää asiaa vai mitenköhän se meni.- :)))))))))
sinne muita, kuin te kaksi?
Muistaakohan händy tulla? - Joopati- joo;)))
:))))))))) kirjoitti:
sinne muita, kuin te kaksi?
Muistaakohan händy tulla?en minä yksin;))) siis siellähän keskusteltiin siitä että, kaverit myöskin saa ottaa mukaan samoinkuin puolison tai ystävän. Koska jokainen vastaisi itse. Tarkoitus oli sopia vain päivämäärästä ja ehkä laivasta...ja kellon ajasta milloin Tallinnan päässä kookoonnutaisiin halutessa huom. Ei siis haluttu rajata millään lailla...
Händystä en tiedä. Mutta, ei haittaisi jos ei tulisikaan....Koska en yksin reissuun lähtisi.Siis voisin lähteä;))) mutta kliffempi lähteä täältäkin porukassa. Eniway....lähdetään joka tapauksessa koht..puolin. Se hyvä että, täältä kun lähtee voi lähteä kuinka usein haluaa....ei tarvitse oikeesti ajatella jatkokuljetus, tai majoitusjuttuja. Eriasia jos tuolta vaikka Pohjoisesta...tai muualta. Tulee reissulle pituutta....No. Se oli pelkkä aloitus. Joka nyt siellä 50 palstalla herättää keskustelua...kun joidenkin mielestä oli oikein että, poistettiin ja toiset taas kuten minäkin ihmettelin että, miksi hitossa....;))))
Tsau:Friidu - kas vain
Anceli kirjoitti:
ja niitä pitää noudattaa.
En ehtinyt lukemaan juuri mitään, tähdet kertoivat, että minut mainittiin valheiden myötä.
Ne tiedot kävin oikaisemassa ja sitten se jo menikin koko aloitus.
Voi olla etteivät kaikki muista kaikkea.hyvä vaöehtelemaan?
Kirkastuuko kruunu siitä?
Omaishoitajilla paljon aikaa roikkua netissä. - ,..,
kas vain kirjoitti:
hyvä vaöehtelemaan?
Omaishoitajilla paljon aikaa roikkua netissä.todella sydämetön.
Voihan kone olla vaikkapa hoidettavan vieressä.
Ei ihminen, joka tarvitsee intensiivistä hoitoa joka sekunti, ole kotihoidettava.
Mitä kadehdit, niitä ropojako, jotka ehkä omaishoitaja saa? - rairairai*
,.., kirjoitti:
todella sydämetön.
Voihan kone olla vaikkapa hoidettavan vieressä.
Ei ihminen, joka tarvitsee intensiivistä hoitoa joka sekunti, ole kotihoidettava.
Mitä kadehdit, niitä ropojako, jotka ehkä omaishoitaja saa?paskat housuista ei lähde, koneella?
Äitee vähän jahtaa meihiä, ole hiljaa siinä
aitee rupattelee vielä yölläkin :D :D :D - ,..,
rairairai* kirjoitti:
paskat housuista ei lähde, koneella?
aitee rupattelee vielä yölläkin :D :D :Dtäällä on monta omaishoitajaa, kuin myös omaishoidettavaa.
Äidiilä on ihmisen tunteet, ikävä, jos sinulla ei ole.
Oletko robotti?
Kylmä ja tunteeton. - rai rai rai
,.., kirjoitti:
täällä on monta omaishoitajaa, kuin myös omaishoidettavaa.
Äidiilä on ihmisen tunteet, ikävä, jos sinulla ei ole.
Oletko robotti?
Kylmä ja tunteeton.se vaippa.
Äläjahkaa netissä.miten se aviomies?
Onko muualla? Jossain missä rakastetaan eikä sättäillä? - ,..,
rai rai rai kirjoitti:
se vaippa.
Äläjahkaa netissä.miten se aviomies?
Onko muualla? Jossain missä rakastetaan eikä sättäillä?pääsi paikalla?
Useimmat omaishoitajat ovat naisia, jotka hoitavat sairaita aviomiehiään.
Sinulla sitä ylellisyyttä ei tunnu koskaan löytyvän, säälin sinua.
Kroonikkosairaala on kammottava paikka, varsinkin öisin.
Jos äly on tallella. kas vain kirjoitti:
hyvä vaöehtelemaan?
Omaishoitajilla paljon aikaa roikkua netissä.Muuta hommaa kun herjata enkeliä ,sehän on jo keskiyöllä nukkunut monta tuntia kun sinä vielä silmät punaisina vainoat paikkaa iskeä sanan säilällä.
Sinun kruunusi ei tällä tavalla ainakaan kirkastu tuollainen sonnan heittäjä on piikki kaikkien palstalaisten takamuksessa.- - :
rairairai* kirjoitti:
aitee rupattelee vielä yölläkin :D :D :Dosaa lopettaa, ääliö, ota lääke.
rairairai* kirjoitti:
aitee rupattelee vielä yölläkin :D :D :Djalassa vähän kirjoiteltu, olis kannattanut kirjoittaa päivällä, ehkä virheprosentti olisi ollut pienempi.
Äitee ei jahtaa miehiä yöllä eikä päivällä, kyllä ne jahdattavat on jo paketissa. :)))))
Yksi nyt kumminkin, toista vielä vähän joutuu houkuttelemaan. =))
Olet sinä veikeä tapaus, huvittavaa. Ja samat jutut kun sulla toistuu niin tunnistaa oikein hyvin.
Sillä viisii, koetahan pärjäillä ongelmiesi kanssa.koti-kiusattu kirjoitti:
Muuta hommaa kun herjata enkeliä ,sehän on jo keskiyöllä nukkunut monta tuntia kun sinä vielä silmät punaisina vainoat paikkaa iskeä sanan säilällä.
Sinun kruunusi ei tällä tavalla ainakaan kirkastu tuollainen sonnan heittäjä on piikki kaikkien palstalaisten takamuksessa.kuule mulla oli ihan muita puuhia :))))
Mä justiin kääräsin sut pakettiin, kun täällä kuulemma miehiä (ei kun meihiä) jahtaan.
Etkä pyristele yhtään, tuommoinen ylen komia priha kun oot. =))))
terv. Karjalan kassapää
- .
puolesta saat kirjoitella. Minut myös ajoi tänne viiskymppisten sefun outo poistopolitiikka. Olen täällä niin kauan kuin viihdyn ja sallitaan.
- naaa naaa
kuitenkin häröilemässä sielläkin yhä?
- ölkölkjjlkö
Täällä ovat kaikki 20--35 vuotiaita ja kukaan ei vanhene psyykkisesti.
- 16
jos puhut rikoksista, tekijän on oltava ulkomaalainen. Ja muutenkin on hyvä olla ihan persu.
- ...
Täne kaikki kertyy. Alkaa käyttäjät loppumaan portaalista. Olen muuten seuraillut, seitenkymppisissä virkeempi meininki kuin nuorisopalstoilla.
Mutta eiköhän pistetä jalalla koreasti, sentään viikonloppu:
http://www.youtube.com/watch?v=-yAWTAA-Hvw&feature=related
=DW= - kednah
... kirjoitti:
Täne kaikki kertyy. Alkaa käyttäjät loppumaan portaalista. Olen muuten seuraillut, seitenkymppisissä virkeempi meininki kuin nuorisopalstoilla.
Mutta eiköhän pistetä jalalla koreasti, sentään viikonloppu:
http://www.youtube.com/watch?v=-yAWTAA-Hvw&feature=related
=DW=Hällä on kirppuja housussan...
- mummunhyvonit
ollut siellä jo kauan ennen sinua. Ja, älä minulle valita, tunnen viestityksesi kyllä.
En yhtään ihmettele, että kommenttejasi on poistettu.
Aloituksesihan ovat muutenkin yleensä monologeja.
Et keskustele niissä muiden, kuin itsesi kanssa.- demeter
minun puolesta ainakin. Taisit jo kerran käydäkin täällä, mutta silloin oli portsarit ovella. Toivotaan, että tällä kertaa on parempi tuuri ja että löydät paikkasi.
Minä käyn joskus lupaa kysymättä tuolla 70 palstalla, ihan hyvien kirjoittajien vuoksi. Eikä niitä
puutu täältäkään. Tuo Anceli ja koti-kiusattukin sanailee keskenään niin taitavasti, että siitä irtoaa iloa
muillekin. Se täytyy tietysti sanoa, että lujilla ovat hekin olleet - ainakin ulkopuolisen silmin - niin
että tsemppiä vaan, tulet ehkä sinäkin saamaan tulikasteesi...
Koirat haukkuu, karavaani kulkee, vai miten se meni ? demeter kirjoitti:
minun puolesta ainakin. Taisit jo kerran käydäkin täällä, mutta silloin oli portsarit ovella. Toivotaan, että tällä kertaa on parempi tuuri ja että löydät paikkasi.
Minä käyn joskus lupaa kysymättä tuolla 70 palstalla, ihan hyvien kirjoittajien vuoksi. Eikä niitä
puutu täältäkään. Tuo Anceli ja koti-kiusattukin sanailee keskenään niin taitavasti, että siitä irtoaa iloa
muillekin. Se täytyy tietysti sanoa, että lujilla ovat hekin olleet - ainakin ulkopuolisen silmin - niin
että tsemppiä vaan, tulet ehkä sinäkin saamaan tulikasteesi...
Koirat haukkuu, karavaani kulkee, vai miten se meni ?Sanailemaan sinäkin ei varmasti pois ajeta mun enkeli kaverit on sanavalmiita kirjottajia.
- demeter
koti-kiusattu kirjoitti:
Sanailemaan sinäkin ei varmasti pois ajeta mun enkeli kaverit on sanavalmiita kirjottajia.
ootte niin nopeita ja viisaita, mutta kunhan tästä nyt voimaannun... Mun rooli vois nyt olla sama kun sen kolmannen poliisin - muistat kai kun ne teki töitä kimpassa: yks osas lukee, toinen kirjottaa ja se kolmas ihaili niitä kahta...
demeter kirjoitti:
ootte niin nopeita ja viisaita, mutta kunhan tästä nyt voimaannun... Mun rooli vois nyt olla sama kun sen kolmannen poliisin - muistat kai kun ne teki töitä kimpassa: yks osas lukee, toinen kirjottaa ja se kolmas ihaili niitä kahta...
Ettei tierä kehutaanko vai ei.
Omastapuolestani voin sanoa et aina voi sekaantua mun juttuihin ei ne oo elämää suurempia vaan iltapuhteen ajankulua.- demeter
koti-kiusattu kirjoitti:
Ettei tierä kehutaanko vai ei.
Omastapuolestani voin sanoa et aina voi sekaantua mun juttuihin ei ne oo elämää suurempia vaan iltapuhteen ajankulua.mä kehun aina sillon, kun on kehuttavaa. Piruile en koskaan, vaikka sitä joskus epäillään.
Välillä täytyy kyllä pidätellä itseään, etten kehuis koko aikaa - siinä menee se katu-uskottavuus...
Mutta eiks ole metkaa, että haukkua saa, se on fiksua, mutta jos kehut, sua epäillään, sanotaan lapselliseksi (mikä tietysti mun kohdalla pitääkin paikkansa), nuolijaksi ja mitä niitä nyt onkaan...
Joskus mulle sanotiin, että pitää kehua sähköpostitse´... demeter kirjoitti:
mä kehun aina sillon, kun on kehuttavaa. Piruile en koskaan, vaikka sitä joskus epäillään.
Välillä täytyy kyllä pidätellä itseään, etten kehuis koko aikaa - siinä menee se katu-uskottavuus...
Mutta eiks ole metkaa, että haukkua saa, se on fiksua, mutta jos kehut, sua epäillään, sanotaan lapselliseksi (mikä tietysti mun kohdalla pitääkin paikkansa), nuolijaksi ja mitä niitä nyt onkaan...
Joskus mulle sanotiin, että pitää kehua sähköpostitse´...Meit on ainakin 4 luetettavaa kirjottajaa ,joskus muistetaan väärin mut valehrella ei koskaan.
Kehutaankin ihan sumeilematta päivittäin jourun kehumaan kavereitani.
- Korvenkukkis
hunkssi
- kuis panee
piikkiö kirjoitti:
hunksi olis jo kertonu kaikille vastaajille onks niitten vastaukset oikeita ja viisaita.
niin ei voi sinuakaan liiasta älystä syyttää !
- kysyn vaan
piikkiö kirjoitti:
hunksi olis jo kertonu kaikille vastaajille onks niitten vastaukset oikeita ja viisaita.
kotikiusattu, mitä pitää piilottaa kun toisella nikillä kirjoittaa?
- aika paskaa
jos ei ole?
Kahden nikin käyttö on harhautus.
Miksi? - ii-kävää
täällä on tosi ikävää. Se varjostaa kaikkia, en voi tajuta, miksi niin pitää tehdä.
Ikinä en olisi sinunkin ajatellut sitä tekevän. - noitia lienevät
pohjoisestakin
ii-kävää kirjoitti:
täällä on tosi ikävää. Se varjostaa kaikkia, en voi tajuta, miksi niin pitää tehdä.
Ikinä en olisi sinunkin ajatellut sitä tekevän.Ja mulle tulleista viesteistä postissa voi jotain päätellä.
- ii-kävää
koti-kiusattu kirjoitti:
Ja mulle tulleista viesteistä postissa voi jotain päätellä.
vain tulla täällä luulotelluksi joksikin, mitä ei ole.
Ja vaikeaa oikaista, liekö mahdotonta.
Unohdin nuo postijutut. - - sama -
ii-kävää kirjoitti:
Unohdin nuo postijutut.vaikken mitään älyä. Tällainen palsta on varsinkin naisten valtaama, heidän tunteidensa ja intohimojensa salainen kohde.
Mistä tiedät saamiesi tiedotteiden oikeellisuuden.
Lopetan, ei kuulu minulle, enkä todellakaan osaa edes arvailla, mistä lie kyse. ii-kävää kirjoitti:
Unohdin nuo postijutut.ikävää on ja aina vaan paranee kurjuus meinaan .
Ei valon pilkahrusta missään aina vaan törmää seinään ja syyttelyihin.
Taitaa olla verissä Suomalaisilla tää ikävän pitäminen.- sama - kirjoitti:
vaikken mitään älyä. Tällainen palsta on varsinkin naisten valtaama, heidän tunteidensa ja intohimojensa salainen kohde.
Mistä tiedät saamiesi tiedotteiden oikeellisuuden.
Lopetan, ei kuulu minulle, enkä todellakaan osaa edes arvailla, mistä lie kyse.Kuulostaa aika viralliselta puhutaan mielummin kovast tunnekuohust ja asioitten väärästä tulkinnasta.
Naisia tuntuu olevan lienenkö hunsvotin kanssa harvoja miehiä kakua ja henkkaa unohtamatta.
Sanon viel kerran et mä kirjoitan nikille joka voi olla kuka vaan vaik samakin henkilö jos se haluu leikkiä.
Se on sivuseikka sen asiaan mä vastaan jos se mielyttää.- heihalivoo
noitia lienevät kirjoitti:
pohjoisestakin
jopa
tulin vieraisille... Pitäiskös miun sit sanoo Iltaa ja anteeks:)))) Tulin vaan käpäsemään ja kattelemaan tän palstan meininkiä, kun kaikki mukavat sanansäilän heiluttajat ootte muuttaneet tänne:))))
Just äsken joku puska sai hirveet kiksit kun kärytti munt piikkiö nikin käytöstä.
Sanan säilä heilui ja syntisen nahka kirveli.
Kiva kun tulit ,ei uskota sitä et porukas tyhmyys tiivistyy.koti-kiusattu kirjoitti:
Just äsken joku puska sai hirveet kiksit kun kärytti munt piikkiö nikin käytöstä.
Sanan säilä heilui ja syntisen nahka kirveli.
Kiva kun tulit ,ei uskota sitä et porukas tyhmyys tiivistyy.siul toinenki nikki? Heh...mut onks sillä sit välii? No, mut luontainen uteliaisuus yllytti, minkäs sille voi, pakko se oli toteuttaa,kävi niiiii'iiiin ylivoimaseks:))))
Hertsileijaa sentäs, eihän myö sellasii uskota, myö uskotaan,et porukas viisaus tiivistyy:))))Että täälläki on ikäviä immeisiä): Mie nyt oonki niin tyhmä,ettei miuta haittaa kuka kirjottaa kuinkaki monella nikillä, kunhan ei silmille hypi, jos tahtoo hyppiä, voipi hyppiä ihan omilleen..Lyhyesti virsi kaunis:)))
Mut on ollu aikas moinen ikävä teitä tänne muuttajia:)))- onks tää nyt
60:pisten vai 50:pisten palata, kunsekaisin näyttää olevan koko porukka, tai niin kaikki voi olla sekaisin missä vain palstalla, kukas sen määrää ja kuuluttaa,.... ei kukaan.
sasus kirjoitti:
Että täälläki on ikäviä immeisiä): Mie nyt oonki niin tyhmä,ettei miuta haittaa kuka kirjottaa kuinkaki monella nikillä, kunhan ei silmille hypi, jos tahtoo hyppiä, voipi hyppiä ihan omilleen..Lyhyesti virsi kaunis:)))
Mut on ollu aikas moinen ikävä teitä tänne muuttajia:)))Kirjottajiin jos niit seurailee pitempään.
Mulle vaan tuli kilometrejä mittariin tarpeeks ja tulin tänne ikäisteni seuraan.
Onneks noi enkelit on kans täälläkin palstalla.
Me voitas naamioira sutkin ja tulisit vaan rohkeesti peremmälle,siitä vaan permanetti sikkaralle ja rillit nenälle.onks tää nyt kirjoitti:
60:pisten vai 50:pisten palata, kunsekaisin näyttää olevan koko porukka, tai niin kaikki voi olla sekaisin missä vain palstalla, kukas sen määrää ja kuuluttaa,.... ei kukaan.
Ryppynen et mä saan olla ilman henkkarien näyttöä.
Ei ola niin tarkkoja joka asias.koti-kiusattu kirjoitti:
Kirjottajiin jos niit seurailee pitempään.
Mulle vaan tuli kilometrejä mittariin tarpeeks ja tulin tänne ikäisteni seuraan.
Onneks noi enkelit on kans täälläkin palstalla.
Me voitas naamioira sutkin ja tulisit vaan rohkeesti peremmälle,siitä vaan permanetti sikkaralle ja rillit nenälle.kikkarat päähän, joskus nuorempana sellaset on ollutkin, oli vähän pidemmät hiuksetki, nykyisin en oo kiharoita ees miettiny, mut olis ihan kiva sellaset vähän taipuisat:)))
Rillukat miul kyl on ollu jo monta vuotta nenällä, muuten ei nää pientä pränttiä, oikeestaan ei enää pikkasen isompaakaa:))
Naamiointia mie en tarviikkaa, miul taitaa sitä naamiota olla ihan luonnostaan,vaikka oonki ihan oma itteni:)))sasus kirjoitti:
Että täälläki on ikäviä immeisiä): Mie nyt oonki niin tyhmä,ettei miuta haittaa kuka kirjottaa kuinkaki monella nikillä, kunhan ei silmille hypi, jos tahtoo hyppiä, voipi hyppiä ihan omilleen..Lyhyesti virsi kaunis:)))
Mut on ollu aikas moinen ikävä teitä tänne muuttajia:)))Sasus suotta ikävöi, jää tänne sinäkin.
Tääl on vaikka mitä kivaa.
Esim. hauska Hanko-mies. Tai tiedä hänestä, onko hauska, mut aina kun k/k kommentoi Kakulle jotain, nauran monta päivää.minttupuu kirjoitti:
Sasus suotta ikävöi, jää tänne sinäkin.
Tääl on vaikka mitä kivaa.
Esim. hauska Hanko-mies. Tai tiedä hänestä, onko hauska, mut aina kun k/k kommentoi Kakulle jotain, nauran monta päivää.vähän oon ollu enää 50 on sitä omaa tekemistä lisääntyny aikas paljon. Tältä palstalta en tiedä just mitään, en oo edes käyny lukemassa mitään. Mut voipi olla joskos eksyis tänne muulloinki kun tänään:)))
Kiitos siulle Minttu:))))- harmaata sakkia
onks tää nyt kirjoitti:
Harmaannäköistä sakkia sieltä 50.sten puolelta on tänne tullut, oikeastaan saisivat mennä 70 palstalle odottamaaan viidenkympin villitystä.
- onnea yritykselle
Olisitte vain sen korpin jättäneet sinne 50 palstoille. Ikähän edellyttää häneltäkin täällä oloa, mutta hänen uteliaisuutensa arvailla täälläkin, kuka on kukin, eri nikkien takana, ärsyttää aika monia.
Aikaisemmin täällä ei ollut noita "salapoliiseja", joita kiinnosti vain eri nikkien arvailu. Hyvin voimme kirjoitella ns. puskasta, koska ei ollut mitään tarvetta esitellä itseään kuvin ja sanoin. Onhan nyt jo facebook ja twitter.
Silloin, kun itse aloitin kirjoittelun tänne, ei ollut facebook mahdollisuutta, mutta nyt on. Tietenkin se on edelleen täällä kirjoittajille sama, kuin sanonta! Katso numeroni puh.luettelosta, mutta kuvan perusteella voi joku löytyäkkin! - PSYS
NIIN KAIKKI ON ILOSIA
- 96369+8525875
aina on nolla suomessa?
- 125847541
piti olla aika onko aika nolla???
- antrooppi
Voi kun kiva, että säkin tulit tälle palstalle.
Sä osaat tehdä kivoja aloituksia, niitä on mukava lueskella.
Nyt sielt 50 palstalta on jo kivoimmat tänne tulleet, loput jästipäät pysyköön vaan siellä.- kednah
naisilla se rakovilla jo harmaata?
- miehiä puuttuu
kednah kirjoitti:
naisilla se rakovilla jo harmaata?
Täällä naiset tykkää,kun niille kirjoittaa asiaa.
Tosimiehiä täällä on niin vähän, sä olet hyvin tervetullut näyttämään miehen mallia.
- ,.lk,,kl.
Sittenpä niin minä, kuin moni muukin, pääsee takaisin, ikäisiinsä, 5-kymppisiin.
Muista myös pysyä täällä kertoellen harmaista häpykarvoista vaalenpunaisissa hyvoneissa.
Mitä sille 20 senttiselle kuuluukaan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271