Minusta tuo tuotepaketti on kyllä aika hämäävä. Ilman silmälaseja ei varmaan kaupassa edes keksi että mukana on myös paistopussi. Mielestäni olisi parempi, jos tällainen olisi selkeästi erilaisempi kuin muut maggi -tuotteet.
Mitä mieltä olette pakkauksesta?
2
174
Vastaukset
- yhess
Todella hyvä jotta paistopussi on mukana. Toivoisi sen erottuvan, minäkin etsin ja etsin sitä kunnes tajusin että siinähän se on pakattu samaan. Piti kyllä lukea tarkasti ja etsiä takaa. Olisi minusta mainostamisen arvoinen juttu.
Ja sanoisin jopa että paprika ja classic-versiot (Juicy Pork) erottuu tosi huonosti toisistaan, sain oikein tutkia että oliko siinä kahta erilaista. Voisin kuvitella vahingossa ottavani kaupasta väärää versiota. Toinen mietityksen aihe on se, että saako tämänmoiset paketit yleensä kovin hienosti esille hyllyyn? On jotenkin "flutru" pakkaus. Itse makua pääsen testaamaan vasta huomenna :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890