Hei, pieni kk kääpiömäyräkoira etsi sulhasta pk-seudulta.Jos olet mulle sopiva kokoinen ,terve ja rikesteröity, ota yhteyttä näin aluksi vaikka meilitse ja kerto itsestäsi! Mahd.pian! Kevät tulossa ja myös juoksuaika lähestyy.
Karkekarvainen sulhanen haussa
4
259
Vastaukset
- vinkki...
Oletko ajatellut, että mäyräkoiraliiton jalostusneuvonta voisi auttaa paremmin kuin Suomi24?
http://www.mayrakoiraliitto.fi- escalado
Tämä voi tulla sulle ylätyksenä mutta :
A)Kylla ,olen ajattelut ja
B)Ei ole auttanut - Dachs
escalado kirjoitti:
Tämä voi tulla sulle ylätyksenä mutta :
A)Kylla ,olen ajattelut ja
B)Ei ole auttanutMiksi mäyräkoiraliitto ei suostu auttamaan? Luulisi että se olisi niiden tehtävä. Vai maksaako se?
- juttu...
Dachs kirjoitti:
Miksi mäyräkoiraliitto ei suostu auttamaan? Luulisi että se olisi niiden tehtävä. Vai maksaako se?
Vai eikö narttusi täytä tasoltaan rotujärjestön asettamia suosituksia?
Kuulostaa nimittäin aika erikoiselta, että rotujärjestön jalostusneuvojista ei ole apua ja sen jälkeen etsitään urosta keskustelupalstalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647