Onko sarjassa ollut naisten välistä fyysistä lempeä? Itse en ole bongannnut kuin platonista kaveruutta.
Naispari
5
405
Vastaukset
- pah hah
[sarkasmia] No eihän nyt yle voisi moista näyttää arki-illan ohjelmassa, jota voivat katsoa jopa lapset [sarkasmia]. Koko naisparin toteutus tökkii, hirveän kömpelöä koko touhu.
- ktrfiuyfluy
En kuvitellutkaan mitään suutelua intiimimpää, mutta sellaistahan on joka ohjelmassa. Jos kyseessä on rakastunut pari, olisi pelkkä platonisuus outoa.
- 23ihi
ktrfiuyfluy kirjoitti:
En kuvitellutkaan mitään suutelua intiimimpää, mutta sellaistahan on joka ohjelmassa. Jos kyseessä on rakastunut pari, olisi pelkkä platonisuus outoa.
joka kerta kun satun vahingossa vilkaisemaan kyseistä ohjelmaa, niin näissä lesbojen kohtauksissa on sellainen ihitys-meiniki. Varsinkin sillä blondilla näyttelijällä on hymy herkässä. Ihan väärä näyttelijä moiseen, jos se lesbous on niin jännää että..
- khglkuv
23ihi kirjoitti:
joka kerta kun satun vahingossa vilkaisemaan kyseistä ohjelmaa, niin näissä lesbojen kohtauksissa on sellainen ihitys-meiniki. Varsinkin sillä blondilla näyttelijällä on hymy herkässä. Ihan väärä näyttelijä moiseen, jos se lesbous on niin jännää että..
Kun en ole seurannut sarjaa mitenkään tiiviisti, niin kertokaa, onko näillä 'lesboilla' ollut mitään kunnon imuttelua.
- J
Ei ainakaan heti tule mieleen mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635