Missä myydään Antti Tuisku t-paitoja?? Tahtoisin semmoisen mutta en ole löytänyt mistään. Suuri kiitos vinkeistä.
Antti Tuisku t-paita??
8
1068
Vastaukset
- julle
Kuka vitun idiootti haluu ostaa Antti Tuiskun paidan??????
- kerta
itsekin voi sen tehdä!!!!!
- antti fani
kuule paskiaine mä tykkään antista ja sä oot homo
- Minde
Siel on kisa josta voi voittaa antti tuisku t-paidan!
- Antti Fani
esim minä ois minustaki sellanen Antti Tuisku t paita kiva mutta siinä pitäs olla Antti Tuiskun kuva ja lukee Antti Tuisku oon vaa nähny sellasia Antti Tuiskú t paitoja missä lukee vaa edessä pienessä logossa Antti Tuisku.Mun kännykässä on logo Antti Tuisku soittaa
- HoneyBee
Mäkin osallistuin siihen kisaan,jossa sen voi voittaa.Mä kävin tänään Kajaanin keikal!Siel oli aivan mahtavaa!!!!
- HoneyBee
Antti Fani kirjoitti:
esim minä ois minustaki sellanen Antti Tuisku t paita kiva mutta siinä pitäs olla Antti Tuiskun kuva ja lukee Antti Tuisku oon vaa nähny sellasia Antti Tuiskú t paitoja missä lukee vaa edessä pienessä logossa Antti Tuisku.Mun kännykässä on logo Antti Tuisku soittaa
Mistä sä tilasit sen logon,Antti fani?????
- JEE JEE
Toi on hyvä paita, se on hyvä!!!!
Kun laittaa Tuisku paidan päälleen, ei kukaan huomaa jos on oksentanut paidalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308