Venäjä-Suomi 7-0

idän pikajuna

Seitsemän vuotta hain suomalaista naista suomalaisilta treffipalstoilta. En jatkuvasti tietenkään, eihän sellaista pää kestäisi. Mutta kausittain. Ja tuloksena oli... Tylsiä treffejä, hidasta kirjeenvaihtoa, vääriä odotuksia, pettymyksiä, harmia, vitutusta ja yleistä pahaa oloa.

Sitten siirryin venäläisille treffipalstoille. No siinähän meni peräti yhdeksän päivää, kunnes löytyi sellainen nainen, että en olisi voinut ikinä uskoa sellaista saavani. On vierailtu toistemme luona, hyvin menee, ja eipä tässä muuta voi enää todeta, kuin että tsemppiä vaan kaikille sinkkumiehille, jotka kuvittelevat suomalaisilta deittipalstoilta jotain saavansa...

18

502

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiskot vievät.......

Eräänä päivänä huomaat, että sinut on kynitty putipuhtaaksi ja nainen on idän- pikajunssa menossa
      kohti uusia haasteita, et onnee vaan mun puolesta paljon.

• Tännevaan

Oletko varautunut olemaan maksumiehenä, kunhan Tatjanasi pääsee Suomeen? Koska hän on arvonsa tunteva ihana nainen, kustannat ensin hänet tänne, sen jälkeen kaiken muun: hienolle naiselle kuuluvat vaateostokset, kampaajat, manikyyrit, korut; viet häntä ulos ja lahjoja ostat tietenkin säännöllisesti. Mies joka ei tämmöiseen suostu on venäläisen naisen mielestä saituri ja luuseri eikä pidä naistaan arvossa.

• protopopovits

Melkoisia kliseitä latelet...

Suurin osa venäläisistä naisista asuu sellaisissa olosuhteissa, että lämmin vesikin on heille ylellisyyttä.

• Höpöhöpöh

ainakin mun venäläinen naisystävä kieltää ostelemasta lahjoja ja kaikkea turhaa krääsää.
        On hyvin vaatimaton ja vähään tyytyväinen,kunhan rakkausasiat on kunnosta niin muusta ei niin väliä.

• 7 kertaa....
        Höpöhöpöh kirjoitti:

ainakin mun venäläinen naisystävä kieltää ostelemasta lahjoja ja kaikkea turhaa krääsää.
        On hyvin vaatimaton ja vähään tyytyväinen,kunhan rakkausasiat on kunnosta niin muusta ei niin väliä.

No sittenhän sulla on käynyt hyvä tuuri, pidä kiinni siitä!

• ,kun
        Höpöhöpöh kirjoitti:

Höpöhöpöh, niinpä uskoo ken haluaa !!!

• Voisin kertoa lähipiiristä monta karmivaa kertomusta venakoiden hyväksikäytöstä.
      Ole varovainen!

• 10+

Hienoa, että muillakin samalaisia kokemuksia!!

Itselläni se ei ihan noin helposti käynyt mutta muutaman kokeilun jälkeen minulla on myös naisystävä Pietarista. Jos joku väittää, että he vievät rahasi ovat väärillä sivustoilla tai menevät mallitoimiston kuvien perässä. Sydämellisiä, kauniita, naisellisia ja erittäin perhekeskeisiä naisia eikä mitään pahaa sanottavaa.

Itse olin samalla myös suomalaisilla sivustoilla, baarista löysin seuraa jne. mutta parhaaksi vaihtoehdoksi tuli kuitenkin sivusto josta löysin naisystäväni. Jos joku väittää, että vain rahan perässä tulevat mutta minä tapasin kiinteistösijoittajan, lääkärin, tulkin jne. eli korkeakoulututkinto ja kohtalainen ansiokin. Helsingissä, Pietarissa, Orimattilassa ja Lahdessa heitä tapasin joten ei tarvinnut matkustaa Siperiaan asti :)

Joten suosittelen lämpimästi ja käyttäkää maalaisjärkeä. Älä lähetä rahaa, tapaa kahviloissa ja ole avoimin mielin!

• hyvä naapuri

tosi on! sama täällä kyllä onnistuu naapurissa on hyviä kunnonlisia naisia ja aina onnistuu treffit kerroit asiaa.on ihmeellistä miten venäläiset naiset ovat ihania ja lempeitä oikein sydän repeää.eikä tunneta ikärasismia!

• afafafaafaf

Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen...

Minä myös olen samaa mieltä, että toismaalaiset ovat parempia kumppaneita meille suomalaisille, itselläni on kokemusta vanhan itäblokin maasta tulleesta miehestä ja hän oli mitä ihanin mies jonka olen koskaan tavannut!! Sen jälkeen en ole suomalaista miestä huolinut ja haaveena onkin muuttaa täältä pois kun tämä kulttuuri, puhumattomineen miehineen ei oikein iske.

Toisaalla miehet sentään ovat miehiä ja pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä, eivätkä ole juopporetkuja kuten suomi-miehet.

• Noin<
        afafafaafaf kirjoitti:

Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen...

Minä myös olen samaa mieltä, että toismaalaiset ovat parempia kumppaneita meille suomalaisille, itselläni on kokemusta vanhan itäblokin maasta tulleesta miehestä ja hän oli mitä ihanin mies jonka olen koskaan tavannut!! Sen jälkeen en ole suomalaista miestä huolinut ja haaveena onkin muuttaa täältä pois kun tämä kulttuuri, puhumattomineen miehineen ei oikein iske.

Toisaalla miehet sentään ovat miehiä ja pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä, eivätkä ole juopporetkuja kuten suomi-miehet.

Siinä käy kun etsii miehensä juottoloista.
        Suomessa on paljon hyviä raittiita miehiä jotka ei edes kuse ravintoloihin päin.

• afafafaafaf
        Noin< kirjoitti:

Siinä käy kun etsii miehensä juottoloista.
        Suomessa on paljon hyviä raittiita miehiä jotka ei edes kuse ravintoloihin päin.

Ei ne raittiitkaan suomi-miehet mitään helmiä ole, ei voi edes verrata toismaalaisiin miehiin, jotka arvostavat täysin erilailla naista mitä suomalainen mies tekee.

• Suurin,.
        afafafaafaf kirjoitti:

Ei ne raittiitkaan suomi-miehet mitään helmiä ole, ei voi edes verrata toismaalaisiin miehiin, jotka arvostavat täysin erilailla naista mitä suomalainen mies tekee.

Osa naisista kyllä arvostaa tasa-arvoa joka suomessa vallitsee mutta jos joku tieten tahtoen haluaa nyrkin ja hellan väliin niin vapaasti saa valita.

• iugl,g
        Suurin,. kirjoitti:

Osa naisista kyllä arvostaa tasa-arvoa joka suomessa vallitsee mutta jos joku tieten tahtoen haluaa nyrkin ja hellan väliin niin vapaasti saa valita.

heh ja taas joku kateellinen urpo-rumilus haukkuu komeita ulkkiksia :D kateus on kamala asia!!

• Suurin,.
        iugl,g kirjoitti:

heh ja taas joku kateellinen urpo-rumilus haukkuu komeita ulkkiksia :D kateus on kamala asia!!

Mitä minuun tulee niin olen kyllä äärettömän kaukana mistään rumiluksista,taitaa olla niin että jotenkin henkisesti tai muuten vajaat täällä yrittää pistää kapuloita rattaisiin kun itsellä ei onnistu mikään.

• veräjän luona

Kivat sulle, mutta ei kaikki suomi miehet ole juoppoja renttuja.
      Itse olen tavannut vain satunnaisesti alkoa käyttäviä ja fiksuja henkilöitä.

Jotenkin tuntuu, että toisten kohdalle sitten sattuu nämä tiuhaan kippoa
      kallistelevat urhot.

Noista ulkomaan miehistä ei ole kokemusta, joten enpä voi ottaa kantaa
      siihen asiaan.

Kulttuuri-eroissa voi joutua törmäys kurssille ja eihän sitä voi PALATA takaisin, mikäli ei ole koskaan lähtenytkään.

• oletteko todella noin sinisilmäisiä.yksi venäläinen yritti vedättää 6 viikkoa,kyseli jopa pankkitilinumeroa,oli mies apurina,tiesin huijariksi alusta alkaen,toinen laittoi viestin treffiprofiiliini,löyty 9 erilaista nettiosoitetta samalle nimelle,järki mukaan ja ottakaa ensin selvää ennenkuin aloitatte kirjoittamaan

• No onnittelut hyvästä flaksista! Ei voi muutakuin olla onnellinen puolestasi.
      Itselläni nyt profiili ollut kohta 5 vuotta eikä yhdellekkään treffille ole päässyt, niin no profiili on ollut tietty välillä pois kuvioista, ei ois muuten pää kestäny. No nyttemmin laitoin uudestaan josko nyt mitään kobtaktia kehkeytyis mut eipä tää tilanne ole mihinkään muuttunu. Yhtään vastausta en ole saanut paitsi no yks ja sekin oli spammi eli joku karvanen mies laittanu kauniin venäläisen naisen kuvan ja esiintyi sillä. Rahathan siinä vain yritettiin käärästä mut en jaksa enää uskoa noihin spammeihin vai mikskä niitä nyt kutsutaankin. Mutta tosiaankin itsekkin olen yrittänyt etsiä suomesta suomalaista naista mut en saa vastauksia, en ole kiinnostava tai jotain. Kyllä se niin on vaan että jos meikäläinen meinaa joskus parisuhteen saada tässä elämässä niin kyllä minunkin on katsottava ehkä itään päin. mut yritetään nyt vielä josko täältä löytyis. Vaikken usko kyl siihen enää niin lujaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe