http://www.pixmania.com/fi/fi/2710706/art/yoo-digital/mp3-soitin-yoo-move-1801.html?srcid=1157&Partenaire=MBNet&CodePromo=oui
mikä laturi sopii tuolle? ihan tavallinen usb laturiko. miten tuolla voi muka ladata tuota mp3 soitinta:
http://www.pixmania.com/fi/fi/5842548/art/pixmania/usb-laturi-valkoinen.html
Minkälainen laturi sopii tälle mp3 soittimelle?
4
337
Vastaukset
- sillä..
lailla sillä voi ladata että aika usein mp3 -soittimet ladataan USB -portin kautta. Eli soitin voidaan ladata siten että se liitetään tietokoneen USB -porttiin pariksi tunniksi mutta sitten homman helpottamiseksi on tehty töpseliin kytkettäviä latureitakin (niin siis kyse on sähkön lataamisesta soittimen akkuun, ei biisien lataamisesta ;) ). Mutta ihan välttämätön tuo laturi siis ei ole, tietokone riittää laturiksi.
- mp3soitinplapla
aa tuleeko siinä soittimen mukana siis usb piuha?
- Mummo :-)
mp3soitinplapla kirjoitti:
aa tuleeko siinä soittimen mukana siis usb piuha?
Toinen tietämätön kysyy myös tästä USB-piuhasta. Onko se tavallinen USB-piuha vai joku "lataava" malli? Asia on niin itsestään selvä myyjälle ja suurimmalle osalle ostajista, ettei siitä mainita missään sanaakaan.
- ...
Mummo :-) kirjoitti:
Toinen tietämätön kysyy myös tästä USB-piuhasta. Onko se tavallinen USB-piuha vai joku "lataava" malli? Asia on niin itsestään selvä myyjälle ja suurimmalle osalle ostajista, ettei siitä mainita missään sanaakaan.
Se on ns. tavallinen malli, tietysti sen verran pitää katsoa että se soittimeen tuleva pistoke on oikean kokoinen, niitä USB:n perässä olevia laitteita kun on monenlaisia. Varminta tietysti kun ottaa sen soittimen mukaan kauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175