Mistähän noita saisi, lisäät vain veden pussista ja kohta on höyryävä
ruoka valmista.
Ulkomailta näyttää löytyvän, mutta eivät lähetä lentorahtina. 6 viikkoa maakuljetuksella
on liian pitkä aika.
Tossa pieni pätkä:
http://www.youtube.com/watch?v=3uKB_IFIkMo&playnext=1&list=PLAC85E9821BD58929
Retkimuona selfheating ?
9
343
Vastaukset
- Evästelijä
www.solutionfoods.fi
- Liimakokille
En tuota sotkua suuhun laittaisi ellei pakko olisi. Jokin kemiallinen juttu tuon kuumenemisen saa aikaan. Ai, että onko lisäaineita kun kuumenee noin. Kyllä on ihan riittävästi.
- Selventäjä
Kai olet ymmärtänyt että sinne lämmittimeen laitetaan avaamaton ruoka-annospussi?? Et ilmeisesti.
Kyllähän tuo ehkä inttiin sopii mutta HALOO, kuka viitsii mennä syömään
jotain pussiruokaa vaelluksella ? Kunnon tulet pitää metsässä olla !
Mulla oli äskettäin kahden yön reissulla seuraava menu:
1 iltaruoka: reilu annos lohifilettä riisi ja valkoviini
2 päivän lounas pekoonia munia ja olut
2 päivän ilta 3kpl broilerin fileitä perunamuusi ja punaviini
Täydennyksenä ja viimeisenä päivänä sitten ihan tavallista ruokaa.- Namijami
Ja kenenhän puista poltit energian kaiken tuon ruuan laittoon?
Jos omastasi niin ookoo...
Mutta noin muuten vaan,noilla herkuilla liittyisin porukkaan... ;) - vaeltajan-kantaja
Nii ja pöytä pöytäliinat ihan valkoset vaan ku ollaan kumminki reissussa, sit penkit karahvit pöytähopeet alkupalat blinit kaviaarit yms tarjoilijat jne
XD - keloa maapuuksi vaan
Namijami kirjoitti:
Ja kenenhän puista poltit energian kaiken tuon ruuan laittoon?
Jos omastasi niin ookoo...
Mutta noin muuten vaan,noilla herkuilla liittyisin porukkaan... ;)Jos lukee Valtion metsää se on sama kuin omaa metsää. Roitotulet on mukavan lämpimät, pystyy nukkumaan ja saa vaikka salakaadetun hirven paistettua kerralla.
- Vaeltajajns
Älä nyt tyhmiä kysele, onhan metsässä puuta !!!!!
Etkö ole sattunut sitä huomaamaan :-P - atlatl
Kumma juttu kun mulla on retkikeitin....
Toki nuotionkin joskus teen,mutta en kovin isoa milloinkaan.
Sihen riittää metsästä löytyvä risu ja oksat yms pikkuhilu.
En ikinä ole kaatanut puuta nuotiota varten,ei ole ollut tarvista.
Enkä myöskään ole ikinä tehnyt sitä emämunausta,että olisin kuorinut tuohia puista. Jota sitäkin typeryyttä näkee joskus tehdyn.
En edes tee makkaratikkua luonnosta, sitä varten on teleskooppitikku mukana.
Noita pussieväitä löytyy Suomessakin retkeilukaupoista,mutta vastaavia eväitä saa marketeista paljon halvemmalla.
Tosin valitettavan harvoin muuta kuin pastajutskaa...
Vain idiootti tekee tulet niin että siitä on vahinkoa luonnolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144