Pikkumattooni tuli hiiliroiskeita,kun jouduin niellä lääkehiililiuosta ja kysyisinkin neuvoa,miten saada matto takaisin valkoiseksi?Matto oli korvon alimmaisena,eli tahra on seissyt muutaman kuukauden(liekö väliä)
Kokeilin pestä koneessa sertolla ja jauhemaisella (pinkinvärinen purkki)tehoputsarilla,mutta jäljet jäivät.
Voisikohan pesukoneessa käyttää esim.kloriittia,jos se tapahtuu vain näin kertaluontoisesti.
Vai olisikohan kloriitti hyvä idea.
Mattoja on 4 ja vanhoja,mutta vielä muuten hyviä ja ajattomia,ettei viitsisi hommata vielä uusiakaan.
Valkoisesta matosta hiili pois?
1
645
Vastaukset
- Matto pyykki
Hyvä kaveri tuli Ruotsista käymään uudenvuoden aattona olin viritellyt isot tulet pihalle kaveri oli tullessan sen verran maistissaan että sotki jalkansa ja tallusteli olkkariin .Lumivalkoinen matto oli juuri pesulasta haettu joka ei ihan pieni ollut ja maton pesu sitä luokkaa . Muistan emännän verta hyytävän katseen lopun ikääni mutta kai vaivoin sai suunsa pidettyä kiinni . Niin kun toi kaheli naapurin ämmä sai armottoman rairaivarin kun olivat telmineet sängyssä pitkään aikaan ja kaveri oli niin tohkeissan että oli kuivannnut kalunsa muijan juuri laittamiin makkarin verhoihin . Niin sori vaan tää meni jutustelun puolelle ja neuvoa kaipailet kyllä se meni matto pesulaan niin kallis on matto että en sitä ihan vapaehtosesti lattiaaan pistä. ja muista harmeista en edes jaksa puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792158
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221263