..liikaa viestejä, eikä lähetettyä viestiä voida tallentaa siihen. Tyhjennä.....päläpälä..." LÄHETETYT-kansiossa on vain muutama viesti, koska siivoan aina turhat heti pois. Vistassa on tuo TBird. Mikäköhän tuossa mättää?
"Lähetetyt-kansiossa on....
8
490
Vastaukset
- HiRmmV
Käytätkö POP3 vai IMAP systeemiä?
- 3Mice
POP kyllä.
- HiRmmV
3Mice kirjoitti:
POP kyllä.
Sellainen on ainakin mahdollista että lähtevien kansio on liian suuri. Thunderbird käyttää jostain syystä Mailfile systeemiä. Siinä kaikki posti on yhdessä valtavassa tiedostossa peräkkäin. Pelkkä postien poistaminen ei auta koska kyseinen posti vain merkataan poistetuksi. Naksauta rotan oikealla napilla tätä Lähetetyt kansiota ja valitse kohta "Tiivistä". Se käy tiedoston läpi ja poistaa poistetuksi merkityt postit.
- 3Mice
HiRmmV kirjoitti:
Sellainen on ainakin mahdollista että lähtevien kansio on liian suuri. Thunderbird käyttää jostain syystä Mailfile systeemiä. Siinä kaikki posti on yhdessä valtavassa tiedostossa peräkkäin. Pelkkä postien poistaminen ei auta koska kyseinen posti vain merkataan poistetuksi. Naksauta rotan oikealla napilla tätä Lähetetyt kansiota ja valitse kohta "Tiivistä". Se käy tiedoston läpi ja poistaa poistetuksi merkityt postit.
..kokeillaan, kun tuolla koneella taas olen.
3Mice kirjoitti:
..kokeillaan, kun tuolla koneella taas olen.
Joo, ei auttanut. Täynnä ilmoittaa olevan, vaikkei yhtään meiliä kansiossa ole.
- HiRmmV
ThreeMice kirjoitti:
Joo, ei auttanut. Täynnä ilmoittaa olevan, vaikkei yhtään meiliä kansiossa ole.
Sammuta Thunderbird ja poista kansiot Sent ja Sent.msf. Sitten käynnistä Thunderbird. Se tekee uuden Lähetetyt kansion.
Jotenkin jäi huomaamatta että kansio onkin tyhjä eikä mitään kopiointeja tarvita.
- HiRmmV
Olisiko Lähetetyt kansio jotenkin solmussa? Voi ainakin kokeilla seuraavaa.
Tee uusi tili "Tilien asetuksista". Nimellä ja muilla sähköpostiasetuksilla ei ole väliä kunhan on pop3. Samasta paikasta näet polun missä sähköpostisi sijaitsee levyllä. Laita muistiin.
Siirrä kaikki lähetetyt postit uuteen lähetetyt kansioon. Kun siirto on tehty sammuta Thunderbird ja tuhoa alkuperäisen tilin hakemistosta Sent ja Sent.msf tiedostot.
Käynnistä Thunderbird. Kopioi postit takaisin alkuperäiseen Lähetetyt kansioon. Poista väliaikain pop3 tili.
Luultavasti sekin onnistuu, ei tee uutta sähköpostitiliä vaan tekeekin vain väliaikaisen kansion jollakin nimellä ja kopioi lähetetyt postit sinne ja niin edelleen.Kiitos ERITTÄIN asiallisista vastauksista! Tähän nyt ei auttanut muu kuin poistaa ja asentaa TB uudelleen. Kaipa se vain erittäin solmussa oli. Eihän tuo uudelleenasennus mikään kaksinen homma ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329