Olet rappiolla, sinulla on levottomat jalat ja olet yksin tällä tyhjällä tiellä. Ismo Alangon kaikki sanoitukset nyt yksissä kansissa.
http://wsoy.fi/yk/products/show/96011/?ad=FB_Sanat_001
Ismolta kirja: Sanat
Tumpelo~
3
302
Vastaukset
- lammassuden vaatteis
thanks dude! tilasin just omani ^_^
- Kylähullu (the last)
Loisto opus kyllä, ei voi kun kehua. Omani sain jo hyvän aikaa sitten ja mielenkiinnolla olen lukenut noita tekstejä kerrankin ajatuksella ja syventävällä otteella. Suosittelen!
- lokaajakuita
Juuri läksi minun tilaukseni lentoon! Hienoa saada kaikki Ismon sanoitukset silmien eteen. Tumpelolle erityisterveiset, Ilosaaressa nähdään. - Laitetaanko taas kokoontumisajot kaikille mukaan pääseville palstalaisille ilmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499