LiMP BiZKiT RuLeZ!!!!!!!!!!!!!!

HeLLuRi

Jee Jee!! Vähän timmii..must limppi on yx parhaimpii bändei!!! :)
Sen musavideot on just siistei ja muutenki..tulispa joskus tänne suomee!!!! Mä haluisin vaa tietää et onx muit limp bizkit fanei!?!
Vastatkaa mulle!!!!!!!

13

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BITCH

Limp Bizkit on ihan OK mutta nykyään se on vähän lepsumpaa kuin vanhat levyt! Niissä on asennetta!

• miau

limp bizkit on iha perseestä....

• CraceFull

No LimpBizkit on hyvä,ne vanhemmat CD:t on paljon parempii...Nyt pitäis olla niin rap...MUSTA L.B:n paras CD on 3 dollar bill yall$...
        Nyt sitten kaikki on alkanu kuuntelee L.B:tä ton Take A Look Around-biisin jälkeen...ei siinä muuten mitää mutta ko se on niitten melkein paskoin biisi...ottakaa kantaa..!

• tepa

Näin on!!!!

• Rami

Joo, kyllähän LB on ihan kelpo musiikkia. Aloin kuuntelemaan bändiä tuon "Take A Look Around" biisin jälkeen. Bändihän saa äärettömän suuren kunnian toimia Guns N´ Rosesin lämppärinä kesällä Saksassa...

Gunnareiden uusi materiaali on muuten aika helvetin hyvää! The Blues yltää November Rainin tasolle ja Madagascar on todennäköisesti koko Gunnari-historian paras kappale.

• lucifer

joo limp bizkit on yx parhaista bändeistä ja niiden naamakitaristi on maailman namuin kundi en muista just ny nimee.....

• star69

Moips:)
      Kyllähän niitä Limp Bizkit faneja löytyy!!!" Limppi " rulaa:)Rollin' on yx parhaimmista ja sit toinen on Take a look around!!!!

• pieni tyttö vain

juu, Limp Bizkitii vois kuunnella yötä päivää täysillä, jos naapureil sopis. Paras biisi on Rollin' ja My generation tulee kakkosex. Tai siis kaikki niitten biisit on super siidui.Mut mihin näitte musa nyt luokitellaa?onx se rock, pop(heh),punk, heavy,räp...mikä??oon jo jonki aikaa miettiny tota.

• emmi
        pieni tyttö vain kirjoitti:

juu, Limp Bizkitii vois kuunnella yötä päivää täysillä, jos naapureil sopis. Paras biisi on Rollin' ja My generation tulee kakkosex. Tai siis kaikki niitten biisit on super siidui.Mut mihin näitte musa nyt luokitellaa?onx se rock, pop(heh),punk, heavy,räp...mikä??oon jo jonki aikaa miettiny tota.

ne on tulos suomeen...tiesittekös sitä...pitää mennä kattoo

• fred_durst_89
        pieni tyttö vain kirjoitti:

Mun mielest Limp Bizkit on heviräppiä

• S.K

Onhan se tosi hyvä tietysti!

• korn_87

...mutta kyl se LB:ki rulaa!!!!!
      enpä vaan löytäny parempaa aihetta......... mitä ootte mieltä hopparilikoista???!!!!

• Limpppari

Jee jee limppi rulez, vähän timmii

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60