www.korulinkki.fi myy nyt kohokuviopaloja eurolla ja glitter-paloja 3 eurolla!! Niillä ei ole minimitilausmääriä, mutta noiden halvempien palojen kanssa pitää tilata joku muu tuote (esim. ranneke 6 €).
Korupaloja Nominationiin alk. 1 €
6
380
Vastaukset
- Tintti31
Kiitos vinkistä! Just niistä glitter-paloista oon haaveillut :)
- Mauu3
Tilasin korulinkistä sellaiset tassu kohokuviopalat ja musta-valkoisen kissan niiden keskelle. Tuli tosi söpö ja makso 8 €!
- Hauhauhau
Mä olen ostanut palakoruni aina http://www.korujenmaailma.fi verkkokaupasta ja olen ollut todella tyytyväinen. Asiakaspalvelu on tosi hyvää ja valikoima on todella iso. Extrana suomenkieliset palat joita muilla en ole nähnyt.
- nomination<3
Kuinka pian teille on korulinkistä ne palat postilaatikkoon tupsahtanut?
- pikana tulee
En oo tilannuut Korulinkistä mutta Korujenmaailmasta korut on tullut parissa päivässä. Tuli ykköspostissa ja oli kiva kun tuli nopeesti:)
- nomari
Korulinkistä on tullut parissa päivässä kirjekuoressa kotiin. Niillä on tosi iso valikoima ja usein kaikkia uutuustuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 562760
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 602003
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171557Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301400Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?331384