Missä on Tapani?

HotIce

Minne hän on kadonnut?

13

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

Varmaan Justiinax on sen kidnapannut ja pannut kotiinsa lukkojen taa ;D
      Kyllästyi varmaan kyyrimään niissä puskissa sen pihalla. Oli pirunmoiset pakkasetkin.

• Annu se murjoo taas vitsejään... En oo Tapsaa kidnapannut. En viitti sitä sentään ihan kokonaan ittelleni omia kuiteskaan. Enkä mä missään puskissa sitä perskarvat huurussa sentään kyylää.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Annu se murjoo taas vitsejään... En oo Tapsaa kidnapannut. En viitti sitä sentään ihan kokonaan ittelleni omia kuiteskaan. Enkä mä missään puskissa sitä perskarvat huurussa sentään kyylää.

;D Tuon kyllä heitin ihan hurtilla huumorilla, toivottavasti et ottanut taas nokkiisi.
        Tää palsta on ollut aika kuollut pitkään ja eikö se ole hyvä kun jotain täällä tapahtuu.

• Ei Tapsa mihinkään ole kadonnut vaikkei lehdissä häntä ole näkynytkään. Ei muutkaan laulajat nyt niin kauheasti julkisuudessa ole jos ei niiltä ole ilmestynyt uutta levyä, ole eroamassa tai menossa naimisiin, kärähtänyt ylinopeudesta, tms.

• Anti Liinilä

Tapsuliini on tosiaan hävinnyt on kuin pieru Saharaan tai kärpäsenpaska valtamereen. Taitaa Annu olla oikeilla jäljillä... On taitanut Justiinax Liinilä tehdä turuset...

• kosoolan vikki

Tapani on täällä Pohojanmaalla.Täällä on aina arvostettu sellaasia jokka osaa ,eikä kuvia kumartele.

kosoolan vikki kirjoitti:

Tapani on täällä Pohojanmaalla.Täällä on aina arvostettu sellaasia jokka osaa ,eikä kuvia kumartele.

Voisitteko pitääkin sen siellä joikhaamassa ettei tarvis enää täällä etelässä nähdä eikä kuulla kyseistä miekkosta.

• kosoolan vikki
        *** kirjoitti:

Voisitteko pitääkin sen siellä joikhaamassa ettei tarvis enää täällä etelässä nähdä eikä kuulla kyseistä miekkosta.

Eikös se oo vapaaehtoosta ,ketä katteloo ja kuunteloo.Ei meillä Pohojanmaalla ketään pakolla piretä.Tapani vaan arvostaa reiluameininkiä eikä mitään smooltookkia.Teillähän on siälä etelässä Satraappi Lipponen.Sitäpaitsi Tapanilta näkköö sujuvan reilu tyäntekeminenkin ja sitä täälä arvostetahan.Jotta saavuttaa Pohojalaasten luottamuksen pitää pystyä tekemähänkin jotakin.Pohojanmaalla on aina arvostettu rehellistä pelimannia ja sellainen Tapani on parahasta päästä.

kosoolan vikki kirjoitti:

Eikös se oo vapaaehtoosta ,ketä katteloo ja kuunteloo.Ei meillä Pohojanmaalla ketään pakolla piretä.Tapani vaan arvostaa reiluameininkiä eikä mitään smooltookkia.Teillähän on siälä etelässä Satraappi Lipponen.Sitäpaitsi Tapanilta näkköö sujuvan reilu tyäntekeminenkin ja sitä täälä arvostetahan.Jotta saavuttaa Pohojalaasten luottamuksen pitää pystyä tekemähänkin jotakin.Pohojanmaalla on aina arvostettu rehellistä pelimannia ja sellainen Tapani on parahasta päästä.

Ohhoijaa... olen valitettavasti tuntenut parikin pohojalaista. En tunne onneksi enää.

• joku vaan
        *** kirjoitti:

Ohhoijaa... olen valitettavasti tuntenut parikin pohojalaista. En tunne onneksi enää.

Pohjalaiset ei pidä teennäisyydestä sen takia Tapsa tuleekin niiden kanssa hyvin toimeen.

• ihmetteleväinen

Eipä näytä Tapsan kotisivutkaan olevan enää missään, jotta voisi katsoa missä keikkoja...

• OK.

Sivut on pari kertaa aikaisemminkin ollut pois toiminnasta. Viimeksi liki kuukauden.

• Lorujaje

Nyt näyttää kotisivut olevan taas toiminnassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60