se uimahallin paikka on liikuntahallin vieressä. Uskokaa jo päättäjät. Ei tullut hotellihankkeellenne 2 milliä. Me uimarit, vesijumpaajat ja -juoksijat haluamme uimahallin, emme tarvitse kylpylää.
Joko
12
270
Vastaukset
- puoluekirjaton
uskomaton kuntalaisten vedätys koko hotellihanke. miksi kuntalaisten rahoilla pitää tehdä hotellille uima-allas? uimahallia kuntalaisten käyttöön täällä tarvittaisi eikä herroille omaa allasta kabinetin yhteyteen. liikuntahallin kupeessa olisi tosiaan hyvä paikka.
- suivari
Hamina tarvitsee uimahallin sekä hotellin. Nyt eräitten valittajienn takia voi olla mahdollista ettei saada kumpaakaan. Toki uimhallille on parempiakin paikkoja kuin koulukortteli, mutta, mutta... Kaarlonkadulle saisi jotenkin mahdutettua hallin, mutta mistä rahat eli 12-20 miljonaa.
Vanha uimahalli voi olla kiinni minä päivänä tahansa, jolloin "me uimarit" saavat pulikoida muilla allikoissa, sillä täysimittaista uimahllia ei Haminan nykyisessä taloudellisessa tilanteessa polkaista valmiiksi moneen vuoteen.
Toivottavasti koulukorttelihanke saadaan jotenkin pelastettua, jolloin uimahallikin sadaan kohtuu hintaan eli 7-8 millkillä. Muuten, ei hallia rakenneta hotellia varten, vaan se on Haminan oma hanke, joka tietysti palvee matkailijoita, kuten kaikkia muitakin ohikulkijoita. On syytä huomioida myös, että jos koulukorttelin ei hallia saada vireille, putoaa Hamina kauas myös valtionapujonossa eli valitusruljanssilla menetään myös liki miljoona hallirahaa.
- Raivari.
Ai ei rakenneta hallia hotellia varten? Semmosen kuvan saanu että se hotelli käyttäis kanssa sitä hallia, eihän siitä mitään tule.
Eikös se valtion tuki jo tippunut pois tolta hotelli hankkeelta? Eihän se valtion asia ole hotelleja rakentaa.
Ihan sama minne tekevät hallin kunhan nyt ei kovin kauas keskustasta ja uimahallit ja turistien puljaus altaat pitäisi kyllä pitää erillään.- Herra Hotelli
Haminan vasureille ei kelpaa uimahalli, ei hotelli eikä asunnot, ei työpaikat, ei valtiolta tulevat miljoonat, eikä ilmeisesti mikää mikä toisi vähänkin eloa. Jos nämä känkkäränkät saisivat päättä olisi parempi, että rakennusväki pysyy kortistossa. Jokinenkin luulee, että kaupunki peittyy asbesti pölyyn jos koulu puretaan. Voisko joku kertoa entiselle konstulle, että asbestin käsittely lienee tarkimmin määräyksin tehtävää rakennushommaa. Sen sijaan kiusanteko valituksilla ja paskanjauhaminen koskee kaikkia kapunkilaisia, jotka ovat haitanteon maksajia tavalla tai toisella. Kertokaa se hänelle...
- Ei rahaa hotellille
No kait se Jokinen sen tietää että asbestin käsittely on tarkkaa puuhaa mutta kaupungin herrathan oli sitä mieltä että koulua ei tarvitse huputtaa ja purkutyöt ei maksaisi paskan vertaa.
Koko koulukortteli projektin kustannuslaskelmistakin olivat kuulemma jättäneet alvit pois ettei luvut näyttäisi nii pahoilta ja saataisi päätökset jyrättyä läpi.
Kyllä kelpaa hotellit ja asunnot varmaan kaikille jopa vasureille mutta onko se valtion tai kunnan asia niitä maksaa?
Toivottavasti kaupunkilaiset ei nyt joutuisi tätä koulukortteli soopa kustantamaan. - urheilukompleksi
Olen samaa mieltä,liikunhallinkupeeseen uimahalli,toimisi hyvin.Mm.koulujen lähellä,sekä muutoinkin saisi käyttäjiä enemmin urheilijoiden,sekä kuntoilijoiden toimesta. Varmasti.
- ui mari
Kuka täältä keskustasta viittii jonnekin korpeen lähteä uimaan, kyllä kaupungin uimahallin täytyy sijaita kaupungin keskustassa.
- Rei mari
Kuka täältä kaupungin laidalta jaksaa lähteä sinne keskustaan asti uimaan, kyllä uimahallin tulee sijaita täällä kaupungin laidalla.
- Kal mari
minä uin vain kesäisin. rakennetaan siis maauimala.
- Trol lari
Kannatetaan! Itse asun Husulassa eli uimala ehdottomasti husulaan, vaikka kaukalon paikalle. Talvella voisi toimia taas isompi allas luistelu hommissa , antaisi altaan vaan jäätyä.
- A.S.Best
Trol lari kirjoitti:
Kannatetaan! Itse asun Husulassa eli uimala ehdottomasti husulaan, vaikka kaukalon paikalle. Talvella voisi toimia taas isompi allas luistelu hommissa , antaisi altaan vaan jäätyä.
Ei kyllä kaupungin herrat päätä siitä miten asebesti puretaan. Kyllä se on niin, että valittajien päät on huputettu kun eivät tiedä sitä, että purkutyön saa tehdä vain sellainen firma, jolla siihen on oikeudet ja sen on annettava tarkat suunnitelmat, jotka viranomaiset tarkastavat ja vielä kaiken lisäksi valvovat työmaan. Kyllä tämän entinen luottamysmiesjäärä Kasarikin tämän tietää, mutta pitää pelotella ihmisiä, että tulisi lisää kommareita. Se luulee, että ihmiset on ihan tyhmiä ja hän kaikkitietävä.
Ihme ettei joku älypää ole jo ehdottanut, että kielletään uimahallin käyttö hotellin asukkailta ja muilta matkailijoilta. Ne jotka perustelevat uimahallin paikaksi koulujen ( esim. RUK) läheisyyttä saavat sitten varautua siihen, että hallissa riittää vipinää muttei tavallisille uimareille.
- Basti onanisti
Täytetään Bastioni vedellä, kesäteatteri vois esittää siellä volgan lauttureita jengin uidessa. Kun sinne istuttaisi ahvenia, talvella sitä voisi käyttää pilkkipuistona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134