Ilmaantuiko tämä elämänmuoto itse, loiko sen kristinuskon Jumala vai loiko sen joku paikallinen jumala?
http://yle.fi/uutiset/tiede_ja_tekniikka/2011/03/nasa_esittelee_todisteita_maapallon_ulkopuolisesta_elamasta_2413602.html
Ilmaantuiko itse vai loiko jumala?
5
77
Vastaukset
Harmillista kyllä uutinen näyttää muuttuvan ankaksi:
http://www.avaruus.fi/uutiset/astrobiologia/richard-hooverin-todisteet-maan-ulkopuolisesta-elamasta-eivat-vakuuta-ei-edes-tieteellinen-julkaisu.html- +++/
Harmillista kyllä uutinen näyttää muuttuvan ankaksi:
================
Taasko?
Otan osaa.
Kun oikein kovasti toivoo, uskoo vaikka mitä.- Itte piru
"Kun oikein kovasti toivoo, uskoo vaikka mitä."
Esimerkiksi Jumalan olemassaoloon.
- oiuytrertyu
Heh, kysyhän Turkanalta. Hän uskoo tuohon tarinaan takuulla jo ennenkuin siitä kuuleekaan.
Muuten, tuo sama tutkijahäiskä on vedättänyt ennenkin. Epäpätevä tyyppi mutta median hän saa liikkeelle, ja rahnaa siinä sivussa.
Ja evokit maksaa. ""Heh, kysyhän Turkanalta. Hän uskoo tuohon tarinaan takuulla jo ennenkuin siitä kuuleekaan.""
Hei jb. Sinähän valehtelet taas. Olenko siis oikeassa, että olet kreationisti? Vastaa nyt. Minä nimittäin, en usko, että elämää voisi kehittyä yksittäisellä asteroidilla, jollaisesta tuo meteoriitti on peräisin.
""Muuten, tuo sama tutkijahäiskä on vedättänyt ennenkin. Epäpätevä tyyppi mutta median hän saa liikkeelle, ja rahnaa siinä sivussa.
Ja evokit maksaa.""
Mitä luulet hänelle maksetun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351