Eli olis kiva saada uusii kavereita, jotka olis 16 tai vanhempia, ite oon tyttö -92. Ei oo välii ootko tyttö vai poika, mutta toivon sinulta suvaitsevaisuutta erilaisia ihmisiä kohtaan, koska itse en kuuluu tavismassaan. Ois ihan kiva jos oisit bi/homo/lesbo/muuta, koska ite oon pan, niin ois kiva jos et itekää kuuluis normiheteromassaan. Ei siis heteroissa mitää pahaa oo :DD Ja olisi kiva jos juttelisit mesessä muutakin kuin moi mitä kuuluu. Ja vaikka haluaisin sanoa, että voidaan puhua melkeinpä mistä vain, niin minua ei kiinosta joka keskustelussa käydä läpi sun känniseikkailuja tai naisten/miestenvaihtoa, eli olisi kiva jos sulla olis jonkinasteista arvokkuutta...
Tykkään kuunnella musaa, kattoo leffoja, musamaku on tosi laaja, pukeudun enimmäkseen mustaan, musta wnbpörrötukka joka ei ikinä pysy kunnolla pörrössä (lol) ja juu, tykkään japanista ja animesta, mut sun ei oo pakko :D
Kauhee selostus, muthei, pistättekö meseossianne tähän, niin lisäisin teidän mesee, ja sit sen viestin voi poistaa? Ku en haluis laittaa omaa näkyvii ainiaaks tähän
+16v!!
asdfgh_92
4
306
Vastaukset
- niko75659
niksu-poju@hotmail.com
- AtteNatteNappula
Atte_Natte_Nappula@hotmail.com
- ^LI
heteromassaa.. :o
Onko se vaan muodikasta nykyään olla homo tai lesbo? :s - asdfgh_92
ei oo muodikasta olla homo, mutta (yleistäen) homojen kanssa tulee paremmin toimeen ja homot ovat (omasta mielestäni9 jännempää porukkaa, persoonallisempia. eivät toki kaikki, tiedän myös homoja jotka ovat täysi kusipäitä, ja heteroita jotka ovat tosi jänniä persoonia, mutta omasta kokemuksestani seksuaalivähemmistöihin kuuluvat ovat mielenkiintoisempaa seuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667