Lähden lomalle torstaina 10.3 ja ajattelin uida ensimmäistä kertaa lauantaina. ( toki sen koko viikon).
Ongelmana kuitenkin on, että haluaisin värjätä torstaina hiukset. Miten kloori vaikuttaa juuri värjättyihin hiuksiin? Pelkään, ettei punainen väri pysykään päässä ja altaalla sitten menisi punainen värivana..
Kokemuksia tai tietämystä? :D
Helppiä ! (Uimahalli + juuri värjätyt hiukset)
Eerikaaaa-
3
7414
Vastaukset
- M.
Käy aina ennen uimista suihkussa ja tärkeä on, että jos uimisen jälkeen meet sauna niin rätti päähän! Silloin siellä kuumassa hiuskarvan avatessa tämä kloori ei pääse karvan sisään ja väri ja hiuskarva pysy hyvänä!
- Iiiiiiikkkk
Auttakaa!!!
Elikkä huomenna mulla on koulu uinti.. Ja mulla on punaiseksi värjätyt hiukset miten kloori vaikuttaa niihin? Kun itellä aina kun oon ollu saunassa niin se. Väri on alkanut valumaan mun hiuksista niin pelkään että uimassa mun hiuksista lähtee ne värit sinne kloori veteen😱- Anonyymi
Sama ongelma täällä! Paitsi että ei Koulu uintia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670