1. Adventistit syyttävät että muut uskovat uhkailevat että helvetti on olemassa.
2. Adventistit sanovat että ei-adventistit pelottelevat ihmisiä helvetin ikuisella piinalla.
3. Adventistit pelottelevat jäseniään etteivät he eroaisi Adventtikirkosta.
4. Adventistipastorit uhkailevat ja maanittelevat jäseniään maksamaan vähintäin kymmenykset sillä maksamatta jättäminen on Jumalalta varastamista.
5. Adventistit uhittelevat (vaikka eivät sano ääneen ekumeenisissa piireissä) sydämessään että sunnuntain pyhittäjät joutuvat helvettiin.
6. Et voi olla adventistipastorina jos et usko sunnuntain tulevan pedonmerkiksi.
7. Adventistipastoreita pakotetaan eroamaan jos he eivät usko että Ellen White on "totuuden valo" ja "enemmän kuin profeetta".
Adventistien 7 syytöstä
3
103
Vastaukset
Niin uhkailevat, Jumala etunenässä.
Sanot: "1. Adventistit syyttävät että muut uskovat uhkailevat että helvetti on olemassa."
Näinhän muut kuin adventistit tekevät, uskovat ja Jeesus etunenässä. Jeesus sanoi "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." (Mat 25:46)
Sanot: "2. Adventistit sanovat että ei-adventistit pelottelevat ihmisiä helvetin ikuisella piinalla."
Näinhän ei-adventistit Jeesus etunenässä tekevät "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." (Mat 25:46). Ja tuo ihmisten itselleen ansaitsema ikuinen helvetin rangaistus on juuri se syy, ainoa syy, miksi Jeesuksen täytyi tulla maan päälle ja kärsiä ihmisten puolesta, jotta ne jotka uskovat voivat pelastua taivaaseen.- PYH!
Sinä olet vääräuskoinen eksyttäjä.
- PYH!
PYH!
Te ei-advarit ja varsinkin tuo uskova1 = vääräuskoinen koko ajan pelottelee ihmisiä väärällä helvetti-opillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450