Onko Donna raskaana, kun kuvakulmat on koko ajan niin että joku edes edessä milloin laukku, kukkavaasi jne Vai onko näyttelijä oikeasti lihonut ... Pamhan kiusasi Donnaa painonnoususta, ja Donna syö koko ajan.
Donna
3
507
Vastaukset
- SS
Samaa minäkin olen miettinyt, kun on lihonut ja tosiaan kuvakulmat on just sellasia ovelia, että peittävät keskivartalon...
- JG on raskaana
Donna eli näyttelijä Jennifer Gareis sai viime kesänä pojan. Eli nyt meillä näkyvissä jaksoissa hän on raskaana ja koska raskautta ei kirjoitettu sarjaan, sitä piilotellaan kuvakulmilla, laukuilla yms. Jonkin ajan kuluttua Donna poistuu sarjasta hetkeksi kun Jennifer Gareis jäi äityislomalle.
- Fäni
Ei tänäänkään paljoa jäänyt arvailujen varaan että on paisunut kuin pullataikina. Kumma että ei sitten ole sen suuremmin sillä sarjassa elämöity....käyny varmaan mäkissä vähän ahkerammin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635