"Ei voi olla totta, että suomalaiset ovat hyväksymässä sen, että Suomesta tulee kehitysmaatasoinen viestintämaa. Postia saa osassa maata vain kahdesti viikossa.
Sivistysmaiden ensimmäisiä toimivia palveluita on ollut posti ja postin kuljetus on ollut elinehto, että maa on voinut kehittyä. Se on varmistanut, että julkinen valta on voinut lähestyä tasa-arvoisesti kansalaisia ja kansalaiset päätöksentekoa ja julkista palveluiden tuottamista. Halutaanko Suomesta EU:n kehitysmaa mallia 2025, siltä tämä vaikuttaa.
Mitä hallitus on tekemässä eläkeläisille? Posti- ja pankkipalvelut viedään niin, että on pakko siirtyä laitoshoidon piiriin. Miksi halutaan myydä julkisista pakollisista palveluista ulkomaisiin käsiin.
Finanssialan Keskusliitto esittää, että yritysten omistukset piilotetaan säilyttäjäpankkien taakse. Miksi tämä olisi tarpeellista vapaassa maailmassa? Vapaa tiedonsaanti on rehellisyyden ja turvallisuuden tae. Kokoomus ei usko tavalliseen työntekijään vaan tahtoo lisätä tarkastajia ja esimiehiä ja johtajakoulutusta, mutta samaan aikaan lisätä salamyhkäisyyttä ja epämääräisyyttä talouselämään.
Todella pelottavaa."
---------------------------------
Linkki alkuperäiseen kirjoitukseen:
http://www.perussuomalaiset.fi/mielipiteet/?issue=811
Postia viedään, nouskaa barrikaadeille!
7
90
Vastaukset
- saa-ta-na.,,,.,.,,
Porvarihallitus ja oikeistolainen eduskunta asialla
- Ei poliittinen ihm
Ihmiset on tosi välinpitämättömiä yleensäkin vaikka kaikkia yleishyödyllisiä palveluja ajetaan alas.
Toisaalta monet on työelämässä jo lähes orjan asemassa, aina löytyy joku joka tekee halvemmalla/ ilmaiseksi ylityöt ym. "joustot".
Kannattais vaikka miettiä omaa ikääntymistään ja minkälaisen maailman lapsilleen jättää tässäkin suhteessa, menetettyjä palveluja on vaikea tai lähes mahdoton saada takaisin.Kyllä ne palvelut takaisin saadaa. Ehdotankin tässä että viimeistään vuonna 2018 aloitetaan vallankumous ihan vaan vuoden 1918, epäonnistuneen vallankumouksen muistoksi ja tällä kertaa viedään se loppuun saakka.
Toisaalta temppu voisi olla sekin, että kaikki herroja ja raharikkaita pelkäämättömät suomen työläiset pitäisivät punaista liinaa vasemmassa käsivarressaan 27.1. ja 16.5. välisenä aikana, niiden uhrien muistoksi jotka antoivat henkensä ja terveytensä tuona aikana tasa-arvoisemman ja oikeudenmukaisemman yhteiskunnan puolesta vuonna 1918. Tämän tavain voisi aloittaa vaikka heti ensi vuonna.
- Palvelu huonoa
Itellan palvelu on ollut jo vuosia ala-arvoista, joten joutaa mennäkin...
- ite la
En tiiä onk itellan vika?
- sähkö se vasta kulut
Ei ole Itellan vika,vaan päättäjien,kaikki sähköiseen muotoon.
Paperi pois,vaikka eihän se mitän saastuta,sehän menee
uusiokäyttöön. - hjhghfdrg
Kokoomus ja Keskusta haluavat yksityistää Itellan voittoa tuottavan kaupunkipostinjakelun yrityksille ja sysytä kannattamattoman haja-asutusalueiden postintoiminnan veronmaksajien hoidettavaksi.
Maaseudulla postilaatikot ollaan jo siirretty tienvarsiin, mutta nyt ne pitäisi saada jo kirkonkylille. Nykyisen hallituksen linja on että asukkaat maksakoon itse matkansa, jos eivät kerran halua asua kaupungeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271