1990-luvun alussa, niin sain viikkorahaa 10 markkaa eli 1,7 euroa nykyrahassa. Sillä rahalla minun piti ostaa karkit, lelut yms. itse. Esimerkiksi kesälomamat-kalle minä säästin 10 markkaa viikossa noin 20 viikon ajan että minulla oli 200 markkaa. Sillä rahalla ostin sitten itse karkkia ja jonkun lelun, joka olikin sitten erityisen tärkeä lelu, koska olin itse viikkokausia säästänyt siihen rahaa.
Kun minä olin pikkuinen poika
olenkiltti
1
151
Vastaukset
- oletpaharumajahullu
Samaan tapaan itekkin varttunut olen.
Tekstissä vähän sellaista "kun minä olin nuori...." sävyä, tai sitten vaan keksin sen itse. Sitäpaitsi vanhan rahan vertaaminen nykyiseen on - ainenkin tässä yhteydessä - täysin turhaa ja tarpeetonta, eikä kerro loppuenlopuksi mistään mitään.
Nykypäivän "OSTA, OSTA, OSTA" pinttyy pelottavasti varsinkin lapsiin ja nuoriin. Voi muuta, kuin katsoa vierestä harmitellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595