mulla on n. vuoden vanha Asuksen kannettava, josta löytyy HDMI ulostulo, sekä joitakin vuosia vanha Sonyn kotiteatterivahvistin, josta löytyy 2xHDMI in, mutta voiko olla niin, ettei nämä pelaa kuitenkaan yhteen, sillä tietokone ei tunnista yhteyttä, eikä ääntä kuulu. Heti kun laitan koneen kiinni telkkariin, se kuitenkin tunnistaa HDMI-yhteyden. Voiko olla niin, ettei kone ja vahvistin pelaa yhteen, vaikka kummassakin on HDMI?
tiekone vahvistimeen
jen^
1
257
Vastaukset
- I|O
Voi hyvinkin olla mahdollista ettei se Sonyn vahvistin osaa poimia ääniä HDMI:stä. Kannattaa kokeilla viedä äänet jollain muulla tavalla. Josko siitä Asuksesta löytyis vaikka optinen (spdif) äänilähtö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625