Tiedustelisin että mistäpäin suomea tai ulkomailta vois tilata rav4 diesel-02
kykimen,ja massavauhtipyörän.
Suomessa näyttää hinta olevan karkaamassa käsistä.....rosvousta.
Toyotako halpa pitää?laatu?
Toyota rav4 kytkin...mistä löytyy halvin...
6
3226
Vastaukset
- lihoo ja poksahtaa
Joo hurjalta näyttää, peräti $186.64 tarttui ensimmäisellä haulla, jos oikein ymmärsin. (http://www.autopartswarehouse.com/mmp/toyota~rav4~clutch_kit~parts.html)
Englannissa oli joitain Valeo-osia vuhtipyörineen noin 800 puntaa jne.
Kerrotko mikä se rosvoushinta oli Suomen Toyotalla? Itsekin olen jossain vaiheessa Rav4 harkinnut. Muuten kyllä pitää todeta, että Suomessa varaosat ovat kautta linjan ylihintaisia. Omassa Lagunassa Xenox-valon kunnostaminen olisi merkkiliikkeessä osan puolesta maksanut yli 600 euroa. Selvisin Brittiosalla 100:lla eurolla. - $142.06
korjaus edelliseen.
- toyotako halpa pitää
Toyota suomessa velottaa 1800e sisältäen massavauhtipyörän ja kytkinasetelman asennus erikseen n,9h 60eh=540 alv.
Asennuksessa voi säästää jonkinverran,eli rosvousta. - Halvalla lähtee..
Motonet tarjoaa vauhtipyörää vuosimallista -03 eteenpäin hintaan 899.90€ ja kytkinpaketti 219€
Pärnäsen korjaamolla ovat hitsanneet kaksoismassapyöriä yhdeksi limpuksi niin kolkota, jos sellaista ongelmaa esiintyy. Koivuselta koko paketti 915€
- hiukan tarkkuuta
oliskos tuo maaliskulla asiaa kysellyt saanut hankituksi kykimen, vai luuletko että hän odottelee täältä vastauksia ihan kuukausi kaupalla ja vieläpä toiseen vuosimalliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820