Syyskuussa olis tarkoitus mennä viikon lomamatkalle. Voiko joku suositella hyvää (ja tietenkin halpaa) hotellia Dubrovnikista, läheltä rantaa???
Dubrovnikin hotellit
4
764
Vastaukset
- 28
Siellä ei ole hyvää ja halpaa, ei ole edes kallista ja hyvää.
- Viime keväänä
Hotel Kompas on aivan ihanalla paikalla kävelytien päässä, ranta vieressä.
Vielä kun satsaa merinäköalaan ja partsiin, kaikki kohdallaan. - HannuPee
Itse olimme viime kesänä 12 yötä Zatonin lahdella 8 km Dubrovnikista yksityisessä huoneistotalossa. Lupasivat 3m merestä, ja se todellakin oli; aivan mahtava rauhallisella seudulla. Isäntäperhe Luko ja Tereza lapsineen tekee ihan mitä haluat sinun viihtymisesi eteen, hakee kentältä mm. Halpa kyllä mielestäni 50€/vrk, omalla terassilla merelle 80€, ja näihin mahtuu 3 sänkyä vähintään.
Bussilla pääsee ihan nurkilta kaupunkiin, ja marketista saa tuoretta ostettavaa. Lahdella 3km:n sisällä 10 eritasoista ravintolaa mukavan kävelybulevardin (siis vaatimaton, mutta kiva kävellä betonista väylää ja rantakylän raittia) .
House Tereza, Zaton Mali (toinen samanniminen löytyy vanhasta kaupungista).
Kerro terveisiä, jos menet. - mr moonglow
Dubrovnik Palace oli hieno paikka. Lähellä rantaa, hyvät yhteydet vanhaan kaupunkiin, ravintoloita lähellä. Taitaa olla 4 tähden paikka. Ei ihan halpa. Jos hotelliin menee, pitä ottaa merinäköala. Toisen puolen näköala on huono.
Suosittelen Tripadvisor nettisivujen hotelliarviointien läpikäyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645