Me kaikki tarvitsemme rakkautta. Me janoamme sitä. Miten sitten on mahdollista, että meillä on vaikeuksia löytää sitä, vaikka me kaikki etsimme samaa asiaa?
Täältä löytyy yksi teoria. Haluan kuulla teidän mielipiteenne ja teorianne:
http://rakkaus.me/2011/03/nettideittailu-on-oikotie-onneen/
(Kirjoitin samasta aiheesta myös Sinkut-osiossa, koska haluan kuulla erilaisten ihmisten mielipiteitä. Toivottavasti ette pahastu.)
Nettideittailu on oikotie onneen
10
630
Vastaukset
- EiUutta
Sorry, mutta nuo olivat itsestäänselvyyksiä, joista täällä Suomi24:ssä on eri yhteyksissä puhuttu ummet ja lammet.
- Yksi teoria
No mutta kiitosta, EiUutta.
Tosin minä olen elävä esimerkki siitä, että kaikki eivät lue samoja keskusteluja ja tee niistä samoja johtopäätelmiä.
Ehkä voisit tarjota linkin ainakin yhteen näistä keskusteluista, että pääsisin puusta pidemmälle. :)
- On lykästänyt
Minä ainakin olen löytänyt netistä sellaisen naisihmisen, johon muuten olisin tuskin koskaan törmännyt. Nimenomaan tällaisten "törmäämisten" mahdollistaminen on nettideittailun vahvuus, kuten kirjoituksessa mainittiin.
On sillä tietysti heikkouksiakin, joista joku muu osaisi varmasti kertoa enemmän. - hearhear
Yksi mahdollisuus lisää on ainoa mitä nettitreffeillä on lisätä verrattuna 'tavalliseen'.
Perustava heikkous täällä taitaa olla suoraan kytköksissä anonymiteettiin ja sen tuomaan suojaan. - _________________XPC
Tuo pitää paikkaansa. Minua onnisti monen vuoden jälkeen, en toki mikään epätoivoinen ollut, ehkä hieman turhautunut. Olen mies ja löysin naisen joka täyttää nuo kriteerit, nainen voi sano myös samaa, joten meitä onnisti.
Ensimmäisenä huomasimme olevamme tunnepuolelta hyvin samanlaisia. Kun vielä kumpikin oli empaattinen älykkö, puuttui vain fyysinen vetovoima. Tapasimme ensikerran olin myyty, hän oli juuri sellainen nainen joka oli maakuuni; siro, naisellinen ja hyvin tyttömäinen.(50 ) Kun vielä seksuaalisesti olimme hyvin virittyneitä ja samalla aaltopituudella, suhteemme on ollut yhtä juhlaa. Koko suhteen pohjana on tunneäly ja molemminpuolinen kunnioitus. - naien :=)
Joo, minäkin tulin kurkkaamaan tänne ja huomasin saman asian,
olen myöskin kunnostani ja ulkonäöstä huolehtiva vähän yli 50v. nainen ja
olen tavannut suht lähellä asuvan miehen.
Kaikki on mennyt tähän asti hyvin, lekkimielyyskin mennee ok. En käytä sanaa huumori, sillä sen niin kulahtanut...................
Kun täällä on paljo niitä kirjoittelijoita, ketkä on kokeneet jos jonkinmoista
pettymystä, niin eihän kaikki voi olla niitä.
Ehkä jonain huonona päivänä se tuntuu siltä. Täällä suomi24:lla on yks paha ongelma, naiset ei vastaa viesteihin, eilenkin kokeilin viidelle kirjoittaa jos edes yks kiinnostuis vastaamaan mutta tulos 0. Täytyy ehkä lähteä sitten katsastamaan ulkomaan markkinoita kun kerran suomalaiset naiset ei halua vastata asiallisiin viesteihin, ei edes sitä että ei kiinnosta. Aika nokkavaksi menny tää touhu viime vuosina, pitäs ehdottaa Suomi24:lle että treffit kokonaan maksulliseksi niin ehkä nuo jotka vaan on täällä treffeillä eikä sit haluakkaan vastata kellekkään niin ainakin ne karsiutuis pois ja kaikilla olis parempi mahdollisuus saada edes vastaus ja sitä kautta ehkä päästä treffeille asti ja jopa rakastua. Se tuntuu tällä hetkellä hyvin mahdottomalta kun kukaan ei vaan vastaa mihinkään.
- Miksi ei vastata
Minä olen aika uusi nettideittailuissa. Nyt 2 kk mukana ollut, ja vastauksia on tullut 66 kpl !!!
Siinä syy, miksi en voi vastata jokaiselle. Olen todella yllättynyt, sillä olen jo 60 v. Olen nuorekas ja hyvin naisellinen. Kolmelle kirjoittelen, jotten ihan sekaisin sanoissani menisi. Ketään en ole vielä tavannut.
Satsatkaa kirjoittamiseen, pois tavanomaisuus, olkaa persoonallisia.
- Hyvin pettynyt..
Samaa mieltä samu1 kanssa. Itekkin kirjoittelin 4 naispuoliselle joista 1 jopa vastas "Kunhan vaan oon täällä en eti mitään" Kuinka paljon tämmöisiä profiileja löytyy naispuolisilta... No löytyy niitä varmasti miehistäkin.
Se on vaihtoehto että treffi palvelu maksulliseksi niin karsiutuu nämä "Kunhan oon vaan täällä" "En etsi mitään" - heheeh
Sori, mutta oli aika tyhmä kirjoitus. Nettideittailu ei todellakaan ole mikään oikotie onneen vaan pääasiassa pelkkää pelleilyä.
Artikkelin kirjoittaja lienee noin 16-vuotias tyttö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286