Juu,...Kenelläkään tietoa, että mistä voisin sen saada? Siis tosiaan vinyyliversiona se ihan alkuperäinen kahden levyn albumi(joka siis cd:kin aika hyvin löytyy), eikä siis sitä neljän levyn boxia. Se kun itselläni jo hyllyssä on. Mut juu,...Tosiaan jos jollain tietoa nyt sattuisi olemaan että mistä mahdollisesti ja mihin hintaan kyseinen vinyyliversio tuosta albumista olisi mahdollista saada, niin saa toki infota tarkemminkin.
The Song Remains The Same-vinyyli?
1
109
Vastaukset
- mr.marko
mulla on 70-luvun virheetön painos ilman naarmuja ja rasvanäppitahroja. suojamuovitaskussa pidetty. mielenkiintosta että sisällä oleva kuvakirja on nidottu ylösalasin. en oo sellasta muualla nähny. muutkin zeppelinit löytyy jenkki tai kanadan painoksina 70luvulta paitsi co/da joka on jenkkipainos, millon se nyt ilmestykään 80luvun alussa. ja on mulla myös kaikki sinkut promoversioina, jos kiinnostaa. ei ne nyt ihan halpoja oo kun kerran oon ne ite ostannu 30v sitten. mitään ei oo soitettu kun muutaman kerran kasetille äänitettäessä, sen jälkee pidetty visusti tallessa. mut tarjoo jotaan aluksi niin katotaan ollako samoilla linjoilla.
t.ma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890