Eilen illalla huomasin tuntevani oudon liikahduksen sydämessäni kun kuuntelin Johanna Kurkelan rakkauslauluja. On jo kauan siitä kun viimeksi olen tuntenut tuota tunnetta parhainta...rakkautta. Miten saada rohkeutta aloittaa suhde vastakkaiseen sukupuoleen kun on elänyt kauan yksikseen? Keväisin sen rakkauden puutteen huomaa parhaiten, johtuu kait auringon valon lisääntymisestä tai tähtien asennosta, kukapa tietää:)
Neuvokaa oman kokemuksenne perusteella tätä yksinäistä hupsua...
Kevät sen tekee
11
114
Vastaukset
- Putkivalo
Se on kuule kuin pyörälläajo, ei muuta kuin satulaan ja polkemaan :))) Ei kannata liikaa vilkuilla taakseen tai alkaa tanko heilua. Ja voihan sitä vaikka vaan kävellä fillarin vieressä vähän aikaa, jos se sitten karauttaakin metsään, niin irti vaan :))
- Päivi P
Hauskasti kerroit :) ja niin kait se on että kunhan rohkeutta saa sen verran että uskaltaa rakastua vielä kerran sydämensä pohjaan asti. Eihän siinä mitään menetä jos yrittää mutta jos ei yritä niin sitä voi vanhempana katua.
Ikävä kyllä joudun heittämään kylmää vettä niskaasi ;( Mene kylmään kylpyyn äläkä kuuntele moista musiikkia! Unohda moiset aatokset ja valon lisääntyessä keskity puutarhan hoitoon! Säästyt erinäisiltä nöyryytyksiltä ja pettymyksiltä. Tässä iässä on paras pysyä iän mukaisessa roolissa eikä rakkaus ole sallittua; muista se! Terveisin Kokemusta on ;(
- Putkivalo
Ami-gumman... entäs se hetki ennen kuin petyit? Tunsitko riemua ja rakkautta? Iloa ja onnea? Mä teen niin että pullotan ne hetket, ja kun petyn, pikakelaan niiden hetkien ohi ja suuntaan sohvaan pulloni kanssa.
Koska se on minusta vähän epäreilua. Ihastut, kiinnostut ja kenties rakastut. Tämä koostuu monen monesta hetkestä, kuin helmiä kaulakorussa. Sitten tulee se ainut huono hetki, kun toinen sanoo että kiitos mutta ei kiitos, ja yhtäkkiä koko se ihanakin aika on pois heitetty! Ei ollutkaan yhtän iloa ja onnea, se ei muka ollut totta, mä luulin ihan väärin!
Kun se voisi olla ihanaa ja mukavaa joka tapauksessa, lopusta huolimatta. Se satu on kuitenkin ihan sama, loppu vaan kirjoitettiin eri tavalla kuin ite olisi halunnut. Putkivalo kirjoitti:
Ami-gumman... entäs se hetki ennen kuin petyit? Tunsitko riemua ja rakkautta? Iloa ja onnea? Mä teen niin että pullotan ne hetket, ja kun petyn, pikakelaan niiden hetkien ohi ja suuntaan sohvaan pulloni kanssa.
Koska se on minusta vähän epäreilua. Ihastut, kiinnostut ja kenties rakastut. Tämä koostuu monen monesta hetkestä, kuin helmiä kaulakorussa. Sitten tulee se ainut huono hetki, kun toinen sanoo että kiitos mutta ei kiitos, ja yhtäkkiä koko se ihanakin aika on pois heitetty! Ei ollutkaan yhtän iloa ja onnea, se ei muka ollut totta, mä luulin ihan väärin!
Kun se voisi olla ihanaa ja mukavaa joka tapauksessa, lopusta huolimatta. Se satu on kuitenkin ihan sama, loppu vaan kirjoitettiin eri tavalla kuin ite olisi halunnut.Wau ! Sä oot kehissä ja pysyt . Välillä "unohdan" käydä täällä kurkistelemassa mitä kenellekin kuuluu. Sua oon lukenu usein . Vähän "varaslähtö" tähän ikäryhmään.
- Putkivalo
Irkka kirjoitti:
Wau ! Sä oot kehissä ja pysyt . Välillä "unohdan" käydä täällä kurkistelemassa mitä kenellekin kuuluu. Sua oon lukenu usein . Vähän "varaslähtö" tähän ikäryhmään.
Heh, kiitos :))) täällähän minä, roikun raameissa kiinni. Varaslähdöllä myös, alkaa olla niin hiljaista siellä ja täällä ja.... Mut ei ehkä tunnu sitten niin ihmeelliseltä kun vihdoin pitäiskin kuulua tänne :))
Putkivalo kirjoitti:
Heh, kiitos :))) täällähän minä, roikun raameissa kiinni. Varaslähdöllä myös, alkaa olla niin hiljaista siellä ja täällä ja.... Mut ei ehkä tunnu sitten niin ihmeelliseltä kun vihdoin pitäiskin kuulua tänne :))
:))) mistähän kummasta se hiljaisuus johtuu?? Ei meissä ainakaan mitään vikaa ole:))) Kaikinpuolin täydellisiä ihmisiä. Ainakin ennen huomista näöntarkistusta:D Mul alkaa jo melkein poltella tuo ikäryhmän läheisyys. Mukavaa illanjatkoa :))) Mä oon jossain ihan eri vuorokauden ajassa. En oikein tiedä itsekään missä??? Viime yö töissä, johtunee osittain siitäkin.
- Putkivalo
Irkka kirjoitti:
:))) mistähän kummasta se hiljaisuus johtuu?? Ei meissä ainakaan mitään vikaa ole:))) Kaikinpuolin täydellisiä ihmisiä. Ainakin ennen huomista näöntarkistusta:D Mul alkaa jo melkein poltella tuo ikäryhmän läheisyys. Mukavaa illanjatkoa :))) Mä oon jossain ihan eri vuorokauden ajassa. En oikein tiedä itsekään missä??? Viime yö töissä, johtunee osittain siitäkin.
Veikkaan että toiset onnekkaat ovat löytäneet sen paljon puhutun elämän :))) Ja kyllä minäkin! Ihan totta! Heti kun saan keksittyä missä on se "siirry seuraavalle sivulle" tai "sulje" nappulat on tuolla livessä ;D
Tsemppiä sulle yötyöhön, en tajua miten pystytte siihen, siis nostan hattua korkealle kaikille vuorotyöläisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927