Maailma on täynnä ongelmia, esim kehitysmaat ja niiden olot. Poliitikot yrittävät niitä jossain määrin ratkoa, onnistumatta (lue: tahto ja viisaus puuttuu!).
Entä jos valjastettaisiin viihde ratkomaan ongelmia. Esim Diilin-tyyppinen (mutta monin verroin vakavampi ja suurempi) ohjelmaformaatti, jonka lähtökohtana olisi
ratkoa maailman ongelmia. Kaksi tai kolme ryhmää kilpailisivat keskenään, kuka osaisi ratkaista tietyn ongelman, esimerkiksi kohteena voisi olla tietty kylä, ja siellä oleva tietty ongelma.
Tässä laitettaisiin ihmisten kyvykkyys, älykkyys ja viisaus koetukselle. Maailman hyväksi ja ihmisten hyväksi.
Mitä mieltä olette?
Viihde ratkomaan maailman ongelmia?
4
81
Vastaukset
- Tätä mieltä
- Viihde..
se on itse osa ongelmia ;-)
Goglella " tittytainment" sana esiin, tässä englanninkielinen Wikipedian artikkeli, joka kärsii nykyisin valitettavasti jonkin asteisesta sensuurista.
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=The_Global_Trap&oldid=401848982 - Vai häipyy ????
Hyvä esitys.
Nyt sitten vaan kaikki Suomessa maleksivat moniosaaja-pellet rakentamaan paskahuusseja.
Loisija-somput saavat jäädä vahtimaan paskahuusseja, etteivät negrut varasta niitä.
Kuka veisi sompun rakentaman paskahuussin.
Maksetaan suosiolla sen Sarin ja nekruäijän törsäilyt, kyrvänimu lomilla. - Kysyhän Madonnalta
http://www.iltasanomat.fi/viihde/Madonnan miljoonat hassattiin luksukseen /art-1288378425009.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657