Meillä olis suunnitteilla syyskuulle kroatian keikkaa. Muista syistä olis sillon pakko lentää Zagrebiin ja olla vain pidennetty vkl. Mihin Zagrebista kannattais suunnata? Ettei olis liian pitkä matka ja kerkeis nähdä vähän paikkojakin. Kartalta katselin että jonkin verran sitä matkaa rannikolle tulee, käykö mahdottomaksi noin lyhyellä matkalla?
Zagrebista minne?
3
174
Vastaukset
- trec
Tervehdys.
Yö junalla pääsee hyvin Splitiin mennentullen ja on aamulla aikaisin perillä.Se että kannattaako Zagrebista lähteä noin lyhyellä reissulla minnekään on sitten toinen juttu.Zagrebissa ja lähiympäristössä riittää koettavaa kyllä ja Zagreb on ihanan kiireetön paikka joka tartuu myös muihin.Hauskaa reissua. - äsläm
Zagreb on hieno kaupunki ja näkemistä riittää. Rannikolle, vaikka Krk-saareen, toki ajelee erinomaista moottoritietä pitkin sukkelaan, mutta kyllä Zagrebissä viihtyy hyvin pitkän viikonlopun.
Minä söin siellä sammakoita.- Sokol
Noin tunnin bussimatkan päässä (Unkaria kohti) on Varazdin-niminen kaupunki, jossa on mm. hieno vanha kaupunki ja barokkiaikainen linna.
http://www.tourism-varazdin.hr/index.php?lang=en
Jos ostoksien teko kiinnostaa, sisämaassa hintataso on paljon edullisempi kuin rannikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748