Moi.
Osaisiko joku kertoa hyvän haulikoon näädälle?
Vähän viime tinkaan olen liikkeellä, mutta ajattelin jos vielä kerkeäisi näätä metsälle.
Vanhastaan paukkuina on vaan 12/76 3.75mm, 12/70 2.75mm ja kiekkopadit.
Jos on vinkkejä ensikertalaiselle niin kertokaa toki.
Kiitän vastauksistanne.
Näädälle haulikoko
Kokematon.
2
323
Vastaukset
- Arvailua..
Jos noilla pitää pärjätä, niin ehkä itse valitsisin noi 2,75 haulilla ladatut.
Ja oikeestaanhan lieneekin ihan "ihanne koko", sillä muistaisin että näädälle suositeltavimpia olisi juuri 2,5- 3 mm haulit.
Noi kiekkopaukutkin muuten ehkä kävisi, mutta niissäkin on nykyään niin kevyt lataus... - Kokematon.
Kyllä voin eri kokoja ostaa, mutta jos 2.75mm on hyvä, niin kai se olisi turhaa.
Kiitos vastauksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615