Mistä voisi johtua, että suomi24 etusivu näkyy sekavana luettelona näytön vasemmassa seunassa. En ole tietoisesti muuttanut mitään asetuksia. Tämä ongelma on vain kotivullani joka on suomi24 etusivu.. Kiitollisena neuvosta jolla saisin sivun normaaliksi.
Firefox sekoittaa sivun
8
401
Vastaukset
- Fox1510
Kuulostaa omituiselta. Oletko kokeillut poistaa ja asentaa selaimen uudelleen? Neuvon lisää jos löydän jotain.
Olen ladannut selaimen eri versioita uudelleen, mutta ei auttanut.
Kiitos avusta- joku vaan
tapahtuuks tota aina? mulla se menee tommoseks jos päivitän sivua vahingossa monta kertaa nopeaan tahtiin.
käytäks adblockia tai jotain muuta säätämistä?
poistiks kaikki firefox tiedostot ennen uudelleen asentamista? - &&/())==?=???`#
Suomi24-sivustot ovat aika ajoin niin omituisia, että ei ole poissuljettu etteikö syy voisi olla jossain muussa kuin FF4:ssä. Eilen sain mm. viestin eräältä keskustelualueelta, joissa scripti-tms -häikkään vedoten viestejä ei voinut hetken aikaa lähettää - ei Firefoxilla, ei Operalla eikä Chromella.
- Joku Vaan
Niin toi ongelmahan johtuu siitä ettei selain jostain syystä käytä CSS tiedostoa. CSS avulla kerrotaan selaimelle miten toi "sekava" luettelo pitää muotoilla sivuksi mikä normaalisti näkyy.
Se ettei uudelleen asennus auttanut, johtuu todennäköisesti siitä että käytät samaa profiilia jossa on samat lisäosat ja asetukset.
Ihan ensinmäiseksi katsoisin että näytä -> sivun tyylit kohdasta on valittu oletus tyyli.
Jos ei auttanut niin todennäköisesti olet laittanut adblockin (mainosten estäjä) estämään ne. Paina stop merkkiä jossa ABP teksti valitse poista käytöstä kaikkialla. Jos ei auttanut niin sitten työkalut -> lisäosat ja valitse poista laajennos käytöstä käynistät selaimen uudestaan ja testaat, tätä teet niinkauan kunnes toimii tai olet poistanut kaikki laajennokset.
Tietenkin helpoin on poistaa profiili http://support.mozilla.com/fi/kb/Profiilin hallinta ja tehdä uusi. HUOM poistaa kirjanmerkitkin jne... joten tiedä mitä teet.
Se että ongelma tulee myös siitä että päivittää nopeaan tahtiin johtuu siitä ettei CSS tiedosto kerkeä joka kerta lataantumaan ja selain sekoaa eikä näytä sitä.
Itse en käytä FF paljoa joten voipi olla muukin keino. Kiitos tuhannesti ystävät. Poistin mainokseneston, vanhat ohjelmat ja latasin uuden firefox 4 suomenkielisen version ja onnistui !!!
Paljon kiitoksia- Fox1510
You're welcome eli ole hyvä. Meinasin itsekin laittaa siitä mainoksenestojutusta mutta ei se mitään, hyvä että ongelma ratkesi kuitenkin.
- Joku Vaan
Jos tarvitset mainosten estoa niin kannattaa laittaa http://adblockplus.org/en/
http://www.wiltteri.net ja EasyList listoilla, ne toimii ainakin itselläni eikä mikään sivu ole tähänmennessä seonnut, ei edes Suomi24. Jos saat jonkin sivun sekoamaan niin ohjelman asetuksista on helppo sitten poistaa huono suodatin käytöstä, tai halutuilta sivuilta koko mainostenesto.
Lisättäköön vielä lopuksi ettei tule väärinkäsityksiä niin en ole joku vaan vaikka nimimerkki on melkein sama. Pitää ens kerral katsoa nimimerkit eikä käyttää sitä mil tääl usein kirjoittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911