Ilmeisesti Karaokea löytyy jostain päin Riikaa, mutta missähän niistä löytyisi kappaleita suomen kielellä?
Olisi kiva tietää. Sattuukohan joku (vakiasukas ehkä) tietämään?
Ollaan siellä pääsiäisenä 5 vrk.
Karaokea Riiassa?
3
623
Vastaukset
- Lentäjän Poika
Ei varmaan mistään ja miksi löytyisikään, sillä Suomen ja suomen kielen vaikutus on Latviassa erittäin vähäistä verrattuna esim. Tallinnaan. Kysynpä kääntäen, mistä Helsingin karaokebaarista löytäisin edustavan kokoelman latvialaisia lauluja? Tai edes yhden?
- Riian turisti
Lentäjän pojalle tiedoksi, että vastauksesi on tuulesta temmattu, kuten yleensäkin monet vastaukset vaikka yrittää kysyä asiallisestikin.
Olen nyt oma-aloitteisesti saanut googlettamalla saanut selville Riian karaokesta parit sähköpostiosoitteet, joihin lähetin kyselyn.
Toinen oli erään Pubin omistaja ja toinen peräti viidessä ravintolassa karaokea pyörittävä yrittäjä. Sanoivat molemmat, että karaokekappaleita löytyy ainakin heidän paikoistaan myös suomen kielellä, mutta valikoima on tietenkin suppea! Lisäksi sanoivat, että jos on oma Karaoke-DVD mukana niin voidaan soittaa sitä! Sain lisäksi paikkojen nimet, karaokepäivät ja kelloajat eli näyttää siltä, että kolmelle illalle on kullekin kaksi paikkaa valittavana!
Eli kiitos "Lentävälle pojalle" kuitenkin yrityksestä asialliseen vastaukseen! - aw
Riian turisti kirjoitti:
Lentäjän pojalle tiedoksi, että vastauksesi on tuulesta temmattu, kuten yleensäkin monet vastaukset vaikka yrittää kysyä asiallisestikin.
Olen nyt oma-aloitteisesti saanut googlettamalla saanut selville Riian karaokesta parit sähköpostiosoitteet, joihin lähetin kyselyn.
Toinen oli erään Pubin omistaja ja toinen peräti viidessä ravintolassa karaokea pyörittävä yrittäjä. Sanoivat molemmat, että karaokekappaleita löytyy ainakin heidän paikoistaan myös suomen kielellä, mutta valikoima on tietenkin suppea! Lisäksi sanoivat, että jos on oma Karaoke-DVD mukana niin voidaan soittaa sitä! Sain lisäksi paikkojen nimet, karaokepäivät ja kelloajat eli näyttää siltä, että kolmelle illalle on kullekin kaksi paikkaa valittavana!
Eli kiitos "Lentävälle pojalle" kuitenkin yrityksestä asialliseen vastaukseen!Kerro muillekki.kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595