Mistä baareista/yökerhoista Vantaalla irtoaa parhaiten seuraa yhdeksi yöksi? Oltaisiin miesporukalla tulossa sinne suuntaan viettämään viikonloppua, eikä välttämättä jaksais lähtä Hesan puolelle. Hakusessa naisia 20:stä vuodesta ylöspäin.
Vantaan iskupaikat
12
4693
Vastaukset
- lkitt
Tulisuudelma tai Hertas Vantaa Hotellissa Tikkurilassa. Kulkevat lihatiskin maineessa. Usein kannattaa kiinnostavat mimmit pokata jo hyvissä ajoin ennen valomerkkiä.
- Ysäri99
Hotellilla Nightissa ysäribileet perjantaina 1.4!
- jejt
Kiitti vinkeistä. Laitetaan paikat harkintaan. Näyttäisi Vantaan Onnela olevan lyhyen matkan päässä majapaikastamme. Onko siellä minkälainen meininki?
- vakoilu.
entäs jos ei huvita dancata, miten onnistuisi?
- tammyvonne
Vonnelasta löytää ehdottomasti
- naisia tulossa
Kuinka kävi?? ;D....ja kai siellä sitten miehiäkin löytyy...? ;)
- naisiin
Mistä Hakunilan puolelta saa parhaiten?
- tiksi-90
Hakunilasta ei valitettavasti naista saa.
- 17+8
Hakunilassa joutuu maksamaan 20-100e tussusta. Ei sinne kannata mennä.
- mehmetti
Onpa halpaa. Mutta eikö saa myös ilmaiseksi?
- haarat levällään
Kyllä mehmetti mokkamunaisena ilmaiseksi saa suomi"naiselta"!
- Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595