onko kukaan muu törmännyt plustv:n kanssa samaan ongelmaan kuin minä? elikkä tein sopimuksen 24 kk jaksosta tammikuussa josta tuli vahvistus ja siinä oli 9 kanavaa. mutta noin 2 viikkoa sen jälkeen yhteys katkaistiin ja soitin sinne sanottiin että semmoista sopimusta ei enää olekkaan vaan on vain 7 kanavaa kuitenkin mulla on tilausvahvistus 9 kanavasta mitä pitäisi tehdä että saan semmoisen palvelun jonka olen tilannut. onko kuluttaja asiamies oikea paikka
plustv
eetu*
1
133
Vastaukset
- klööeöeö
Tietenkin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706