löysin melko vanhoja markan seteleitä, vanhimmat ovat 5 ja 20 markan seteleitä vuodelta 1939, ja 10 markan seteli vuodelta 1945. myös sadan markan seteleitä löytyy vuosilta 1939 ja 1945. onko näillä mitään arvoa? myös muita seteleitä löytyy, esim. jokin ilmeisesti venäläinen seteli vuodelta 1937. osa paremmassa, osa huonommassa kunnossa.
jos kiinnostaa niin saa toki pyytää lisätietoja. itseäkin kiinnostaisi kovasti tietää setelien mahdollinen arvo.
markan seteleitä 1939-1963
13
1149
Vastaukset
Nämä 5,10 ja 20 markan setelit ovat hinnaltaan alle vitosen kappale (taitoksia, ryppyjä ym.). Sileinä hinnat ovat 8-30euron tuntumassa.
Vuosien1939-1945 satasista ei hintaa pysty sanomaan ilman ko.setelin kuvaa. Näissä vaikuttaa malli, allekirjoittajat sekä setelin kunto erittäin paljon, eli hintahaitari on 1-70 euroa.- MS
selvä. jos on kiinnostusta niin voisin kuvia laittaa. itse en näillä tee mitään, ja opiskelija kun olen niin jokainen euro olisi tarpeen. mielelläni ne myisin pois jos ne joku vaan tahtoo.
- myymyy
MS kirjoitti:
selvä. jos on kiinnostusta niin voisin kuvia laittaa. itse en näillä tee mitään, ja opiskelija kun olen niin jokainen euro olisi tarpeen. mielelläni ne myisin pois jos ne joku vaan tahtoo.
MYY NE HUUTO.NET HYVIEN KUVIEN KERA SAAT PARHAAN HINNAN
Laita kuvat s-postiin cevy22(at)suomi24.fi tai kuvalinkkinä tähän keskusteluun, niin katselen onko seteleissä mielenkiintoisia joukossa
- MS
laitoin useita kuvia s.postilla, toivottavasti tulivat perille.
- MS
cevy kirjoitti:
Ei tullut kuvat perille (s-postin osoitteessa (at) tarkoittaa @ merkkiä.
juu ymmärsin kyllä tuon @ merkin, mutta niiden kuvien lisäämisessä oli jokin ongelma. hotmail ilmoitti englanniksi jostakin virheestä. yritän saada kuvia tulemaan.
- seteli
Mulla on kanssa 100 mk seteli vuodelta 1939. Sen allekirjoittajina ovat - jos saan oikein selvää - Lauri af Heurlin ja ehkä Karpelan, Setelissä on taittuma keskellä. Mikähän tämän arvo olis?
- markkoja1
täällä ois myös 9 kappaletta 100 markan seteleitä myynnissä.setelit ovat vuodelta1986.kuvia voin laittaa kiinnostuneille.
- pajatso1
10 markan seteli 1939. Ei pakasta vedetty, mutta siisti. Minkä arvoinen?
- MicCu
Olisi 10 markan seteli (1963) Hyvässä kunnossa.
- joooooooooo
joo eli ei kiinnosta tietää vaikka sulla oiskin semmonen. luulet varmaan et siitä saa tuhansia. mut oikeesti en maksais tommosesta ku 10 senttiä
- 1211222122122
Tuon 10 mk setelin arvo : esim 10mk 1963 Litt A T kirjaimella arvoa jo satasia .
Ilman kuvaa tai tietoa setelistä, ei arvoa voi antaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154