tapahtui eilen turengissa k-marketissa
olin vaimon ja kahden lapsemme kanssa kassalla kun joku tuntematon herra alkaa työntää kaksos-rattaitamme,jolloin tartun kiinni rattaista ja mies minuun katsomatta ja mitään sanomatta jatkaa työntämistä .
hetken päästä sanoo että hän hieman siirtää näitä,johon vastaan,että olisi vain pyytänyt niin olisin siirtänyt,jos ne tiellä olivat...myöhemmin ulkona vaimoni kertoi tunnistaneensa miehen lähes varmuudella poliisiksi!,siis vain kasvoista.
onko tämä kohteliasta?
kuka työnsi rattaitamme?
näinturengissa
2
203
Vastaukset
- ohittelija
Ei ole todellakaan kohteliasta. Pidä vaunut pois muiden tieltä!
- keskellä käytävää
taasko niitä työnnettiin jo ainakin toinen kerta juttu oli jo talvella, taidatte seisoskella keskellä käytävää juoruilemassa ja tukkia toisilta tien, pakkohan niitä on silloin pois tieltä lykkiä jos ette itse älyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716