http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1305857
Tuon olen huomannut, kun itse kuulun tuohon kategoriaan "kiltti" mies, niin eipä paljoo naisia tunnu kiehtovan, muuten kuin normi kaverina, jos sinäkään.
Tää on niin totta.
19
512
Vastaukset
- fiksuhko mies 30+
Jo yläaste aikoina huomasin, että luokan tytöt kuolas niiden
häirikköpoikien perään, jotka luokassakin piti showta, haistatteli
opettajalle ja kävi salaa tupakalla koulun nurkan takana.
Nyt vähän vanhempana huomannut saman asian baareissa.
Naiset tuppautuu aina niiden pullistelevien karjujen seuraan,
joilla tulee loppuillasta kahnausta portsareiden kanssa.
Kaapit kun kantaa ulos niska perseotteella sen uhoilevan
karjun baarista, niin ulos ryntää aina joku nainen sen uhoilevan
karjun perään lohduttelemaan sitä ja siitä ne sitten lähtee yhdessä
etsimään taksia. - karmelion
Siis et huomaa niitä vaatimattomamman näköisiä naisia, jotka istuvat nurkkapöydässä toivoen, että joku huomaisi minutkin?
Kyllä niitäkin koululuokissa ja baareissa on, mutta miehet näkevät vain nuo näyttävät ja menevät mimmit, jotka juoksevat alfauroitten perässä ja tuovat itseään tykö joka käänteessä.
Eli sama ongelma toisinkin päin. - väsyttää,, nyj no
eli minä menen nyt nukkumaan ...
- Naapurin_poika_
Naiset eivät etsi kilttejä naapurin poikia, vaan kapinallisia
persoonallisia miehiä. - Naapurin_tyttö__
Naapurin pojat eivät etsi tavallisia naapurin tyttöjä, vaan hoikkia, superkauniita ja suosittuja naisia, jotka eivät heitä huomaa.
- 15 + 12
Kyllä itse olen huomioinut ne nurkissa istuvat vaatimattomamman näköiset naiset, mutta huomannut olen, että he ovat niin kovin ujoja ja hiljaisia tai sitten hyvin negatiivisesti suhtautuvia, ettei tutustuminen suju heihin, sitten valittaavat kun ei ketään muka kiinnosta, ehkä se vika kuitenkin löytyy itsestä eikä muista.
- rällätirälläti
höpöhöpö
Itse olen ollut aina aika tuhman tytön maineessa, vaikka olen vain persoonallinen ja porukasta erottuva. Olen etsinyt nimenomaan kilttiä miestä. Sisältäpäin olen kiltti ja rauhallinen, kotona viihtyvä luonne. Naapurinpojat pelkäsivät minua eikä kukaan "kiltti" mies ole minua aikuisenakaan ole kumppaniksi halunnut. Ehkä sitten olen liian persoonallinen?
Kyllä se tuli jo kuoluaikoina selväksi, että kaikki miehet, niin kiltit kuin savuttelevat rällättäjät kuolasivat koulun Diivojen perään. Sekä tavalliset tytöt että laumasta erottuvat persoonat jäivät nuolemaan näppejään. Useat tällaiset tuntemani kiltit tytöt ottivat sitten aikuisena kumppanikseen "pahiksen" KOSKA ne kiltit pojat eivät huolineet. - Hmmmm...
Let's see, tässä olisi kolmen kympin paremmalle puolelle kerennyt ns. "kiltti" mies, ei kuitenkaan mikään kynnysmatto tai tylsimys, että jos ketä naista kiinnostaa sit tutustua, niin mailia voi laittaa osoitteeseen proleon_@_suomi24.fi (poista alaviivat osoitteesta) Katsellaanpas miten lie käy =)
- mies_43
Naisten huomion saamiseksi miehen pitää olla jollakin tavalla muista erottuva, persoonallinen, "särmikäs", jonkin "oman juttunsa" suvereeni hallitsija ja sen suhteen omasta itsestään ja arvostaan tietoinen ja tätä omanarvontietoisuuttaan ulkomaailmalle selkeästi osoittava. Tämä ei tarkoita uhoilua ja pullistelua. Mutta vaikka olisi perusluonteeltaan kiltti, niin sitä ei kannata mitenkään tuoda esille ennen kuin vasta silloin kun on paremmin naiseen tutustunut. Ensin on esiteltävä kovempi puoli.
Alitajuisesti nainen haluaa mieheltä sanoman ""osaan puolustaa sinua, olen rohkea ja minun kanssasi olet aina turvassa". Sitten vähitellen voi esitellä pehmeämmän puolensa. Vasta kun perusasia on kunnossa nainen osaa kiltteyttäkin arvostaa.
Uhoilevien miesten matkaan varmaankin tarttuu naisia, mutta ei kyllä kaikkein parhaimpia yksilöitä. Tavoittelemisen arvoiset naiset yleensaä osaavat nopeasti erottaa uhoilevan ja asiallisesti määrätietoisen miehen eron. Ravintoloissa tämä naisen erottelukyky kyllä saattaa petää pahan kerran, jos nainen on vahvassa humalassa. Tällöin naiset ovatkin tunnetusti noiden turhaan uhoilevien miesten helposti huijattavissa.- n_43
Voi miten fiksu ja kypsä teksti : ) Harvoin täällä näkee asiallisia miesten kirjoituksia.
Mukavaa kevättä Sinulle! - - m31
n_43 kirjoitti:
Voi miten fiksu ja kypsä teksti : ) Harvoin täällä näkee asiallisia miesten kirjoituksia.
Mukavaa kevättä Sinulle!Mitäs fiksua ja kypsää tuossa sinänsä oli? Puhuttiin siitä, että pitäisi esittää jotain muuta kuin mitä on. Siitähän tuossa oli kyse. Mielestäni se ei ole kovin fiksua eikä kypsää. Minä olen minä ja erotun muista omana itsenäni. Olen määrätietoinen, mutta samalla myös kiltti ja ehkä minusta siten löytyy sitä pehmeämpääkin puolta. Jos se ei jollekin naiselle kelpaa heti kättelyssä, niin se nainen ei silloin ole minulle sopiva. Tämähän on varsin yksinkertaista. Minä en ala vetämään mitään kaavamaista käyttäytymistä ja tuomaan esille puolia itsestäni jotenkin vaiheittain. En käyttäydy koskaan sen mukaan mitä minun oletetaan olevan ja mitä minulta ehkä toivottaisiin. Minun persoonallisuuteni koostuu tietystä piirteistä ja käyttäydyn siten kuin käyttäydyn omana itsenäni. Enhän minäkään oleta kenenkään olevan mitään muuta kuin oma itsensä.
Haluaisin kuulla miksi sinusta olisi fiksua esitellä itsestään ensin vain se kovempi puoli eikä itseään kokonaisuutena siltä osin kuin se normaalissa kanssakäymisessä tulee esille? - mies_43
- m31 kirjoitti:
Mitäs fiksua ja kypsää tuossa sinänsä oli? Puhuttiin siitä, että pitäisi esittää jotain muuta kuin mitä on. Siitähän tuossa oli kyse. Mielestäni se ei ole kovin fiksua eikä kypsää. Minä olen minä ja erotun muista omana itsenäni. Olen määrätietoinen, mutta samalla myös kiltti ja ehkä minusta siten löytyy sitä pehmeämpääkin puolta. Jos se ei jollekin naiselle kelpaa heti kättelyssä, niin se nainen ei silloin ole minulle sopiva. Tämähän on varsin yksinkertaista. Minä en ala vetämään mitään kaavamaista käyttäytymistä ja tuomaan esille puolia itsestäni jotenkin vaiheittain. En käyttäydy koskaan sen mukaan mitä minun oletetaan olevan ja mitä minulta ehkä toivottaisiin. Minun persoonallisuuteni koostuu tietystä piirteistä ja käyttäydyn siten kuin käyttäydyn omana itsenäni. Enhän minäkään oleta kenenkään olevan mitään muuta kuin oma itsensä.
Haluaisin kuulla miksi sinusta olisi fiksua esitellä itsestään ensin vain se kovempi puoli eikä itseään kokonaisuutena siltä osin kuin se normaalissa kanssakäymisessä tulee esille?Minustakaan siinä, että yrittää tuoda isestään ensin kovemman puolen esiin, ei todellakaan ole kovin paljon fiksua eikä kypsää. Eikä varsinkaan mitään rehellistä, vaikka naisten listatessa ihannemiehen vaatimuksia rehellisyys on aina ensimmäisenä. Mutta tämä nyt on vain näin tämä parisuhdemaailma. Vaikka nainen olisi minkälainen yltiöfeministi hyvänsä, niin hakusessa on kuitenkin aina se "prinssi rohkea", joka osaa tapella ja kaapata naisen kainaloonsa turvaan.
- - m31
mies_43 kirjoitti:
Minustakaan siinä, että yrittää tuoda isestään ensin kovemman puolen esiin, ei todellakaan ole kovin paljon fiksua eikä kypsää. Eikä varsinkaan mitään rehellistä, vaikka naisten listatessa ihannemiehen vaatimuksia rehellisyys on aina ensimmäisenä. Mutta tämä nyt on vain näin tämä parisuhdemaailma. Vaikka nainen olisi minkälainen yltiöfeministi hyvänsä, niin hakusessa on kuitenkin aina se "prinssi rohkea", joka osaa tapella ja kaapata naisen kainaloonsa turvaan.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Joihinkin muihin ilmeisesti kalikka kalahti kun miinusta on laitettu tuolle kommentilleni. Mutta sepä oli odotettavissakin tällä palstalla. Sitä miinusta on ilmeisesti helppo painella, mutta kommentointi näillä onkin sitten hankalampaa :)
En siis kommentoinut itse kirjoitustasi vaan toisen vastaajan suhtautumista siihen, mutta sen varmasti ymmärsitkin :) NIin, varmasti suhdemaailma menee paljolti tuon mukaisesti. Haetaan toista vaikka halutaan jotain muuta. Tässä iässä kuitenkin haen aikuista ihmistä, joka osaa katsoa asioita kokonaisvaltaisesti eikä toimi kuin jotkut teinit, joilta vastavaa käyttäytymistä vielä voikin odottaa. - N_43
- m31 kirjoitti:
Mitäs fiksua ja kypsää tuossa sinänsä oli? Puhuttiin siitä, että pitäisi esittää jotain muuta kuin mitä on. Siitähän tuossa oli kyse. Mielestäni se ei ole kovin fiksua eikä kypsää. Minä olen minä ja erotun muista omana itsenäni. Olen määrätietoinen, mutta samalla myös kiltti ja ehkä minusta siten löytyy sitä pehmeämpääkin puolta. Jos se ei jollekin naiselle kelpaa heti kättelyssä, niin se nainen ei silloin ole minulle sopiva. Tämähän on varsin yksinkertaista. Minä en ala vetämään mitään kaavamaista käyttäytymistä ja tuomaan esille puolia itsestäni jotenkin vaiheittain. En käyttäydy koskaan sen mukaan mitä minun oletetaan olevan ja mitä minulta ehkä toivottaisiin. Minun persoonallisuuteni koostuu tietystä piirteistä ja käyttäydyn siten kuin käyttäydyn omana itsenäni. Enhän minäkään oleta kenenkään olevan mitään muuta kuin oma itsensä.
Haluaisin kuulla miksi sinusta olisi fiksua esitellä itsestään ensin vain se kovempi puoli eikä itseään kokonaisuutena siltä osin kuin se normaalissa kanssakäymisessä tulee esille?Hei
Kirjoitukseni tarkoitus oli kehua kirjoittajan kykyä viileään analyysiin, joka oli (valitettavasti) hyvin todenmukainen. En todellakaan kehunut sitä, minkälaista peliä parisuhdemarkkinoilla pelataan!
Itse en pelaa, enkä pidä muidenkaan pelaamisesta, esittämisestä ja filmaamisesta. Otan ihmiset vastaan sellaisena kuin he ovat, eikä miehen(kään) tarvitse minulle esittää muuta kuin hän oikeasti on. Mutta minä en etsikään miestä, lopetin etsinnät tuloksettomina jo vuosia sitten. Aivan saman ongelman koin toisinkin päin, eli että markkinoilla täytyy osata esittää parempaa kuin on, että pääsisi edes treffeille jonkun kanssa. Suorapuheisuus ja avoimuus ei tehoa miehiin. Tässä iässä naisen tulee olla täydellinen, että hänet joku huolisi. Nuoria vapaita naisia on niin paljon markkinoilla ettei kukaan mies huoli epätäydellistä nelikymppistä. Pelatkoon keskenään, minä nautin elämästä ilman miestä.
- +Analysoija?
Eikö se mene niin, että ensin nuorena naiset tekevät lapset pahiksien kanssa ja sitten vanhempana YH:na huutelevat jossain suomi24 palstoilla niiden kilttien ja kunnollisten (varakkaiden) miesten perään, joista toivovat itselleen ja renttumiesten jälkikasvulle elättäjää.
- 12+24
Järkyin tapaus mihin olen treffisivulla törmännyt, oli 20 ikäinen
yh-nainen, jolla oli 2 kuukauden ikäinen vauva ja nainen etsi seuraa
tositarkoituksella. Joku retku tehnyt pennun ja nyt äityli etsii elättäjää.
Ei jumaliste! - Yäääk!
12+24 kirjoitti:
Järkyin tapaus mihin olen treffisivulla törmännyt, oli 20 ikäinen
yh-nainen, jolla oli 2 kuukauden ikäinen vauva ja nainen etsi seuraa
tositarkoituksella. Joku retku tehnyt pennun ja nyt äityli etsii elättäjää.
Ei jumaliste!Vielä pahempi ansa oli 19-vuotias, jolla on lapsi kahdelle eri pojalle, ei työtä, juo, tupakoi, on kokeillut huumeitakin, liikalihava,...
Tarvitseeko jatkaa.
Saman todennut minäkin että ei kiltti, raitis, työssäkäyvä tavallinen mies kelpaa suominaisille. Ikää jo yli 30 enkä usko että täältä sitä löytääkään ikinä. Pitäis olla renttu jne jne...
- mies_43
Oikeastaan kun tarkemmin ajattelee, niin nainen ihastuu usein juuri sellaiseen mieheen, jota kohtaan kaikkein ensimmäinen reaktio on ollut jollakin tavalla ärsyttävä, vaikkakaan ei suoranaisesti vastemielinen. Monet suhteet lähtevät käyntiin jostakin pienehköstä riidasta tai kinastelusta. Tutustumisen alkuvaiheessa esiin tuleva miehen myöntyväisyys ja kiltteys ovat naisille ehdoton turn-off. Itse olen menestyksekkäästi ottanut aina asiakseni mielenkiintoisen naisen tavattuani mahdollisimman nopeasti kehittää jonkin pienen riidan tai ainakin kiistelyn ja erimielisyyden aiheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271