Auttaako tämä yhtään?

petteri123456

Eli, auttaako se jos on kaksi näytönohjainta? nyt mulla on intergoitu näyttis mikä ei ihan pyöritä gta iv:tä. Joten jos ostaisin toisen halpiksen rinnalle, niin auttasko? ku ei tarvi mitään isoo näyttistä vaan joku normi, sit pyörii

5

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petteri123456

Edit: Pyörii kyllä l4d

• "intergoitu näyttis mikä ei ihan pyöritä gta iv:tä"

Mulla ei ees pyöri toi peli kunnolla vaikka on Radeon HD4850. Jos laittaisin toisen kortin viereen, vois ehkä jotenkin pyöriä!

Toi kyseinen peli on suora Konsoli käännös joka ei vaan toimi PC:eellä mitenkään.
      Peli pitäis olla ihan omalla PC moottorilla varustettu niin siitä vois jotenkin nauttiakkin.

Mut, luultavasti noilla 300 - 500 ekun korteilla toikin pelittää jotenkin.

• ghhhhhhhegntyger

Terve, Kyllä mulla pyörii GTA IV, ihan perkulen nätisti GTX 550 näytönohjaimella. Mää en vaa ntiedä mistä te noita teijän tietoja revitte ja tuo makso 129e.

P.S Se ei hyödytä yhtään mitään jos on integroitu kortti myös, koska molempia ei voi käyttää samaan aikaan. (ääliöt)

• "Terve, Kyllä mulla pyörii GTA IV, ihan perkulen nätisti GTX 550 näytönohjaimella. Mää en vaa ntiedä mistä te noita teijän tietoja revitte ja tuo makso 129e."

- Pyörineen tolla kortilla jos omistat 4-Ytimisen Prossan? Ja saahan noita GeForce 550Ti jopa 100e

"P.S Se ei hyödytä yhtään mitään jos on integroitu kortti myös, koska molempia ei voi käyttää samaan aikaan. (ääliöt) "

- Kyllä vaan toimii! Jos omistaa integroidulla hybrid crossfire-ominaisuudella varustetun Lankun.

• ghhhhhhhegntyger

Joo.... mut se on jo melkein eri juttu, johon ei kannata ihan just keskittyä. Ja hintakin voi olla korkea. Mutta ota se integroitu pois päältä ja poista ajurit laita uusi näytönohjain ja lataa uudet ajurit niin homma toimii taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60