PALSTALLA JÄRISEE - BUSHMANNI
järisyttää uusilla paljastavilla Jeesus-uutisilla: rististä olikin sahattu yläpää pois. Ihmettelen vaan että Jeesuksen jalkapohjiinko sitten oli kirjoitettuna hänen rikoksensa: juutalaisten kuningas. Viimeksi bushmanni järisytti sillä, että Maa olikin ennen lumipallo.
JARLAUN HENÄKUURI on järisyttävä sekin. "Miksi heiniä päivälliseksi?",
utelee jarlau ja ilmeisesti (n)etikkahotellissaan selvittelee, miksi hän syö
heiniä, kun toiset syövät juureksia, vihanneksia ja hedelmiä, salaatteja yms.
No, onhan sitä kaikenmoista köyhyyttä näin sapatinpäivänäkin.
Viatonta leikkiähän se vain on, nuo järisyttämiset, mutta alla lainaus semmoista herjaa, mistä on leikki kaukana:
// Raamattuhan kertoo maailmankuulun huoraamisen ,kun Jumalan Pyhä Henki Gabrielin muodossa vietteli "viattoman" Marian puheillaan juudaa hallitsevasta kuninkaasta ja kertoi jotta kunhan hän yhtyy Mariaan niin sellainen pojastasi syntyy //
Jos tuo järisyttävä herja ei ole tarkoitettu loukkaamaan vain uskovaisia, vaan
myös Pyhää Henkeä, niin sitten en uskalla rukoilla sen kirjoittaneelle Herralta
anteeksiantoa, sillä Raamatussa sanotaan, että on myös sellaista syntiä,
mitä tehneen puolesta ei pidä rukoilla.
ITSEMURHA LAILLISEKSI SUOMESSAKIN ?
Suomessa on erityisen korkea moraali, ilmenee jo siitäkin, että täällä itsemurha luokitellaan rikokseksi. Mutta esim. Alankomaissa monet hyvinvoivat ihmiset tekevät eläessään sopimuksen - maksavat siitä paljon -
että heidät saa myrkyttää sitten, kun tulevat huonokuntoisiksi ja sairaiksi.
Mitäpä sitä kurjuudessa elää, kun kuolema vapauttaa. Minä olen kuitenkin
aivan varma siitä, että kuoleman jälkeen ihminen joutuu vastuuseen siitä,
ettei ole kunnioittanut elämää ja elämän antajaa. Ken täällä on kärsimyksiä
väistellyt, joutunee moninkertaisesti kärsimään siitä ajan rajan tuolla puolen.
Luuk. 16:25
Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
Antti
Itsemurhako lailliseksi ?
3
<50
Vastaukset
- Lukiana ollut*
Kyllä Busmanni totta puhuu. Kyllä tämä meidän Pallo Tellus on ollut varmojen tietojen mukaan ainakin kolmesti ikijään peitossa! Näet todisteet löytyvät kaikista maanosista. Meidän tiede kertoo meillä olevan neljäs jääkausi vielä tulossa. Joten pitäkää sukset kunnossa.
- Ihmisenvapaus*
Kyllähän armomurhassa olisi järki takana. Ei olisi tuskissa eläville enää mitään parempaa annettavaa, kuin luopua vapaaehtoisesti hengestään, jonka hän on saanut ilman omaa tahtoaan!
Vai on armomurhassa järkeä? Suurin osa maapallon väestöstä elää aliravitsemuksen vuoksi sairaina ja kuolemaa toivovina. Siitä vaan sitten
puhdistushommiin sinä natsiurho.
Aloitukseni kuitenkin keskittyi siihen, ettei kuolema ole sellainen Juamlan
suorittama armomurha, että se vapauttaisi omantunnon vaivoista. Vaan
Raamattu sanoo, että SITTEN tulee tuomio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450