En tuu känniin!!

Kokemuksia???

Olen 23v. nainen 164cm pitkä ja painan 50 kiloa.
En tuu ikinä humalaan vaikka joisin mitä... En tajua?? Olen elämäni aikana ollut vain kerran humalassa ja silloinkin alaikäisenä.. Täysi-ikäisyyden jälkeen en oo ollu kertaakaan vaikka oon juonu..
Kaverit juo muutaman siiderin ja puhe alkaa takeltelemaan, mulla ei tunnu/näy missään vaikka joisin yli suositeltujen annosmäärien..

Ainoa asia minkä alkoholi aiheuttaa, on se, että alkaa hieman väsyttämään.. Muuten ei tunnu missään..

Toinen asia on se, että juon todella harvoin (kerran 1-2 kuussa).. Eli kyseessä ei ois sellanenkaa et elimistö olis tottunu kännäämiseen.

Jotenki tuntuu hölmöltä kun kattoo vieressä toisten kännitouhuja ja itte on selvimpäin vaikka juonu saman verran....

8

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karumpi totuus

Syy on todella yksinkertainen: Sä juot liian vähän. Ei siihen ole muuta selitystä. Sä vaan kestätä enemmän ku mitä ite luulet.

• Ebe99

0,7l 40% viinapullo auttaa asiaan, kun juot raakana koko pullon.

• Ja ongelmasi oli?
      ---
      Kaikki eivät synny alkkiksiksi joilla kolahtaa ensimmäisen varastetun kotiviinihuikan jälkeen: Tää on mun juttu!

Mutta ahkeruus voittaa kovankin onnen. Juo sisukkaasti, enemmän ja säännöllisemmin! Huomaat, että häppä alkaa maistua paremmin ja paremmin. Piankin olet tilanteessa, jossa kännissäolo hakkaa selvinpäin kituuttamisen mennen tullen. Seuraavassa vaiheessa et enää voi ollakaan ilman rentouttavaa ja virkistävää, vaikkapa lonkeroa. Sitten tulee aamuja jolloin et muista mitä edellisen iltapäivän jälkeen tapahtui, hämäriä muistikuvia, kuin diskovaloissa, häilähtelee päässä: heilumista oudoissa paikoissa, kaatuilemista, oksentelua yleisillä paikoissa, tappeluja, putkareissuja jne. Unettomia öitä jolloin pyöriskelet lakanat kylmastä hiestä märkinä; et uskalla nukkua, etkä pystyisikään, mutta silti toivot, ettei aamu ikinä tulisi. Ystävät, petikaverit, asunnot ja työpaikat vaihtuvat, kunnes loppuvat kokonaan. Lapsia tulee vahingossa muutama eri miesten kanssa, mutta ei niistä mitään: sosiaalitädit vievät ne jonnekin. Tulee sairaalareissuja, vietät muutamia aikoja letkuissa, keltaisena ja maha turvoksissa, pääset pois ja rundi jatkuu. Kunto huononee ja pääset parantoloihin, ensin sellaisiin vapaaehtoisiin ja sitten sellaisiin joista ei pääse pois. Tulee haimatulehdus-pari ja maksakirroosi; ei sillä väliä, et enää ole sellaisessa kunnossa, että pääsisit kävelemään, vaan vietät viimeiset aikasi vuoteessa höpötellen sekavia. Saattavat olla hieman kivuliaita nuo aivan viimeiset ajat ennen kuolemaa, fyysisesti, mutta eipä tarvitse katsella toisten juomista yläkantista. Henkisesti olet kuollut jo paljonkin aikaisemmin.

Edessäsi saattaa olla jopa parikinkymmentä vaiherikasta vuotta!

• Keskustelun aloittaj

Alkoholismi on valinta.. Kiitos vinkistä, mutta taidan valita toisin.

• Outoaloitussinulta

Siis niin LOL toi alottaja, oot ihanku mun kaveri "MIKS VITUSSA MÄ EN TUU KÄNNIIN VAIKKA JUON MITÄ TAHANSA" ja sit kumminki kuulee, että sen puhe sammaltaa selvästi ja väittää ettei tuu känniin... Aika ihme touhua kyllä.

• serriffffi maistis

Tunge pirtussa liotettu tamponi lompsaas, vois ehkä toimia.

• Näin sitä pitää

Mulla myös kaveri valittaa/kehuskelee samalla asialla, että kun muka millään ei tule känniin. Mutta kyllä fakta on se, että ihminen tulee känniin kun juo tarpeeksi paljon ja tarpeeksi lyhyessä ajassa. Sitten kaveri väittää, että "ei jaksa juoda, kun on vatsa täynnä". Siinäpä se ongelma sitten olikin. Otat siiderin pari alle, sitten fisun kaks' kolme, sitten siiderin ja taas fisun kaks' kolme. Tuon kun onnistut tekemään parin tunnin sisään, niin varmana tulee kivat seesteiset sekikset.

• fhgjkgfjgd

Taitaa kaverit olla 16 vuoden molemmin puolin.

"VITTU XD KU MÄ OON NII KÄNNIS"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe