Sängynaluksen villakoirapopulaatio on jo kasvanut riittäväksi tuottaakseen kokoeroja. Odottelen missä vaiheessa tapahtuu ensimmäinen värimutaatio.
Satunnaista evoluutiota(ko?)
8
71
Vastaukset
- asianharrastaja
Matematiikan mukaan ei mene noin. Ensin tulevat bifurkaatiot (lisää kokoeroja) ja sitten kaaos.
- yx kolli
naapurin.kissa kirjoitti:
Koska olen kissa, en ymmärrä matematiikasta paljoakaan.
Oletko mahdollisesti narttu?
Missäpäin asut? Antaako isäntäväkesi sinun liikkua ulkosalla tai jos ei anna niin pääsisitkö joskus livahtamaan ulos? Täällä olis yksi leikkaamaton kolli, olis kiva tavata joskus.
MOOUUUUUUURR! yx kolli kirjoitti:
Oletko mahdollisesti narttu?
Missäpäin asut? Antaako isäntäväkesi sinun liikkua ulkosalla tai jos ei anna niin pääsisitkö joskus livahtamaan ulos? Täällä olis yksi leikkaamaton kolli, olis kiva tavata joskus.
MOOUUUUUUURR!Lähiosoitteeni on 5 A 4. Vielä lähempää tarkasteltuna eteiseen aukeava olohuone.
- sepeteusX
Voisikos tiedemies jb/a lausua painavan näkemyksensä asiasta?
- jb
Tokihan villakoirapopulaation suvuton lisääntyminen, sekä villakoirayksilöiden ennalta-arvaamaton lajirajat roimasti t ylittävä muunteluvolyymi on osoitus ihan uudenlaisesta geenittömästä elämänmuodosta.
Olet tehnyt historiallisen löydön.
Hae äkkiä valokuvaajat paikalle ja pane kuva siitä ilmiöstä tiedelehteen. Ainakin Turkana ottaa sen ihan tosissaan. - Itte piru
jb kirjoitti:
Tokihan villakoirapopulaation suvuton lisääntyminen, sekä villakoirayksilöiden ennalta-arvaamaton lajirajat roimasti t ylittävä muunteluvolyymi on osoitus ihan uudenlaisesta geenittömästä elämänmuodosta.
Olet tehnyt historiallisen löydön.
Hae äkkiä valokuvaajat paikalle ja pane kuva siitä ilmiöstä tiedelehteen. Ainakin Turkana ottaa sen ihan tosissaan.Ei kai ne siellä naapurin.kissan sängyn alla mitään lajirajaa ylitä vaan pysyvät edelleen villakoirina.
- viksumpi
Tässäpä kuva villakoiristasi, nyt alkaa jo värit erottua.
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://blog.risulintu.net/wp-content/uploads/2008/10/villakoira.jpg&imgrefurl=http://blog.risulintu.net/?p=1428&usg=__ZPTCQm3K5SCOdhHT2IArQwg1XBA=&h=269&w=350&sz=7&hl=fi&start=220&zoom=1&tbnid=LhvdK9OkqNiJTM:&tbnh=161&tbnw=217&ei=lvCfTYHsDYv1sgbIz-GAAg&prev=/search?q=villakoira&hl=fi&sa=X&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&rlz=1I7ACEW_fiFI421FI421&biw=1345&bih=499&tbm=isch0,6482&itbs=1&iact=hc&vpx=147&vpy=168&dur=3346&hovh=197&hovw=256...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329