ENNENKUIN ÄÄNESTÄT , TUTUSTU PERSUJEN EHDOKKAISIIN, HEIDÄN TAUSTATIETOIHINSA, MISSÄ SYNTYNYT, ASUNUT, KÄYNYT KOULUJA, MISSÄ TYÖPAIKKA, ONKO JULKISELLA SEKTORILLAM YKSITYISESSÄ VAI YRITTÄJÄNÄ
TUTUSTU MYÖS EHDOKAAN AJATUKSIIN JA KIRJOITUKSIIN
TARVITSEMME AMMATTILAISIA EDUSKUNTAA, EI TUULIHATTUJA
TUTKI TARKKAAN PERSUJEN EHDOKKAAT
8
128
Vastaukset
- Ääni naiselle
Totta turiset. Minä otin selvää omasta ehdokkaastani ja lähetin myös hänelle sähköpostia useampaan kertaan. Aina tuli vastaus ja äänestin sitten häntä.
Tätä naista ei tarvitse hävetä. Häneltä ei tule "sammakkoja suusta", eikä menneisyydestä löydy saastaa, jota joutuisi häpeämään. Raitis nuori nainen ja hyvin koulutettu. Hän on ollut politiikassa mukana joten kokemustakin löytyy.
En äänestä mitään vanhaa akkaa, vaan hauan nuoria mukaan päättämään maan asioista. Tulevaisuus on oltava hyvä seuraavillekin sukupolville. - OTA SELVÄÄ
JEES....HOMMA TOIMII
- Silmiä häiritsee
Ihan kiva pikku vinkkinä, opettele olemaan kirjoittamatta Caps lock päällä! On ärsyttävää lukea sellaista tekstiä, pitkät Caps lock päällä kirjoitetut tekstit menee hankalasti luettaviksi ja ennen kaikkea antaa äärimmäisen lapsellisen kuvan kirjoittajasta.
- ritolatiivi
sä oot varmaan kepuli :)
OTA PILLERI. älä hermostu...
KIRJOITAN MYÖS HEIKKONÄKÖISILLE- tkzz
Laitahan vielä tavuviivatkin mukaan...
Tommonen isolla kirjoitettu teksi on häiritsevää, heikkonäköisillä on parempiakin konsteja, esim Ctrl-näppäin pohjaan ja plusmerkkiä/hiiren rullaa niin jo saa fontille lisää kokoa mutta luettavuus säilyy. - Ahva Eduskuntaan
Miten ehtii käydä kaikkien ehdokkaiden taustaa läpi.
Näin nuoren opiskelija Toni Ahvan Elinaukiolla ja vaikutti fiksulta nuorelta. Miten saisi nuoret häntä äänestämään kun on niin monia eikä tunneta oikeastaan muita kuin Jussi Halla.Ahon. - Persut
Tutkittiin ja sitten vertailiin muihin puolueisiin. Ei jäänyt muitaehtoja kuin äänestää persuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927