Perkele

mioseni

No kyllä täytyy avautua ja kertoa jotain näistä nettideiteistä. Täysjärkinen kun ei sieltä voi löytää mitään ja jos täysjärkisenä yrittää jotain syvempää, niin aina kaatuu ja toinen toteaa, ettei kykene sitoutumaan. Voi vittu sanon minä. Jos ei nettideiteistä hae vain seksiä tai kavereita, niin menee päin persettä. Minä tiedän kun niitä ongelmia ja haasteita on minullakin. Mutta kun noita luonnevikaisia, niitä minä en voi sietää. Mustasukkaisuutta, uhkailua ja Kauhavalaista tempperamenttia.

Ai että oli kiva avautua. Ja ehkä ensi viikon treffit ovat se käännekohta, joka kääntää mieleni näihin nettijuttuihin liittyen. On sen verran upean mielenkiintoinen neitonen treffikohteena.

5

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • disturbed-ninja

Perkele on hieno sana tässä yhteydessä. Vielä on oo epäonnistumista kokenut nettideiteissä mutta eiköhän se kuitenkin tule jossain vaiheessa, vasta eilen kun ilmoituksenkin laitoin.

Mutta minä, toivotan sinulle onnea ensi viikon treffeille. Oikeasti.

• tälläistä...

Eronneet, jotka vatvovat viellä edellistä suhdettaan, on usein niitä, että tavatessa
      aletaankin pakittaa, kun ei pystykkään uutteen suhteeseen.

Siksipä, mikäli vastapuoli on äskettäin laittanut kattilat jakoon ex kanssa, niin
      jätän väliin. Sitä, että he joko haukkuvat, tai sitten, hän teki näin ja noin ei jaksa
      kuunnella, enkä edes haluakkaan.

Kannattaa päästää ex:tä irti, ennenkuin alkaa harkita uutta suhdetta.
      Toki sitten on oma ryhmä, nämä hakoteillä muuten elämässään olevat,
      moninaisineen ongelmineen.

Onhan nettideittailu arpapelia, voi vetää sen tyhjän, tai hyvällä tuurilla
      saada täys potin. Vapaaehtoistahan tämä on.

• liisa_ihmemaassa3

Olin lauantaina nettideiteillä henkilön kanssa, jonka koko olemus sai muistelemaan edellista kumppania, josta luulin jo päässeeni kertakaikkisesti eroon. Ja siinä istuin, katselin reppanan ihmisen kauhtunutta ulkonäköä ja totesin että meillä ei ole mitään yhteistä, ei niin mitään. Ja tajusin kaipaavani "eksän" kaikkia ominaisuuksia aivan mielettömästi.
      Niin että minulle nettideitti oli opettavainen kokemus, tajusin olevani kertakaikkisen pariuskollista tyyppiä ja rakastavani aidosti vieläkin samaa miestä kuin ennenkin. Nyt olemme puhelimitse taas sopineet näkevämme silloin tällöin, jatkavamme siitä mihin jäimme rakkauteni kanssa, aikuisen järkevästi. Kahden itsenäisen sielun etäsuhde, uskollinen sellainen.

En ole paha ihminen, nettideitilleni olin ystävällinen ja myöhemmin kerroin että meillä ei ole yhteistä tarpeeksi. Tämä on rehellinen kertomus äsken tapahtuneesta. Haukkua saa jos haluaa.

• Minusta tuo kertomasi kuulostaa varsin aidolta ja rehelliseltä, ei miltään syyltä haukkumiselle.

Eikä nuo tuntemuksesi ole loppujen lopuksi kovinkaan yllättäviä tai edes harvinaisia. Jos on takana parisuhde joka on pääosiltaan toiminut vähintäänkin tyydyttävästi, ei sellaista ole helppoa pyyhkiä olemattomiin. En itsekään pysty unohtamaan pitkää suhdettani, avioliittoa ja exäni hyviä ominaisuuksia. Ne eivät ole minulle mikään kiviriippa, enemmänkin asioita joita on joskus hyvä muistella. Ja taas ne huonommat puolet olen ajatellut myöskin pitää mielessä, en siksi että niitä pitäisi mahdollisten uusien suhteiden kanssa pureskella, vaan siksi, että ainakin tiedän, millaisia asioita en mahdollisessa uudessa suhteessa halua enää kokea.

Menneisyytensä kanssa toimeentuleminen edellyttää meiltä kuitenkin paljon töitä ja varsinkin oman itsetunnon kasvattamista. Kun tai jos pääsee itsensä kanssa sinuiksi, sen menneisyyden käsitteleminen ei ole enää ylitsepääsemätön tehtävä, eikä sitä tarvitse uusien kumppaneiden kanssa ruotia kerta toisensa jälkeen. Minä kerron taustoja ja tapahtumia vain silloin, jos joku niistä minulta kysyy. Yllättävän moni muuten kysyykin, ehkä tarkistaakseen miten olen päässyt exästä "yli" :-)

• iuhkhgiolgkjgjhhg

Miksi sua kukaan haukkuis

Naiset jää helpommin roikkumaan imo. Mullakin on muutama exä jotka haluis mun kaa yhteen takasin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229